gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Als ik aan het racen ben, Knalt er iemand achter op me bumper en ik vlieg de snelweg af bij Alderney.En ik was eerste heb ik ook soms of dan ben ik en een vriend aan het racen op het vliegveld op freemode en dan knallen andere met bazookas enzo op ond echt kut als je ook niet kan rijden kan ik wel voorstellen dat je word geraakt als je even stilstaat om te vertrekken kan je wel gerkaakt worden en soms ben je zohard bezig om goed te rijden dat je die niet hoort aankomen en er zijn ook nog andere mensen in het spel slimmer spelen waar ik me aan erger is dat je gekickt wordt als je aan het winnen bent zorg ervoor dat je niet geraakt wordt dus als ze naast je staan in 1 keer op de rem daarna volgas wegwezen staan ze achter je maak een schijnbeweging naar rechts of links ben nog nooit gekickt behalve 1 keertje dan heb ook al eens gehad ik dacht dat ze me kwamen oppikken ik moest achter de chauffeur zitten omdat er al 3 mensen in zaten en ik wil instappen en de chauffeur gooit opeens een molotov cocktail naar buiten en ik was dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Als ik aan het racen ben, Knalt er iemand achter op me bumper en ik vlieg de snelweg af bij Alderney.En ik was eerste heb ik ook soms of dan ben ik en een vriend aan het racen op het vliegveld op freemode en dan knallen andere met bazookas enzo op ond echt kut als je ook niet kan rijden kan ik wel voorstellen dat je word geraakt als je even stilstaat om te vertrekken kan je wel gerkaakt worden en soms ben je zohard bezig om goed te rijden dat je die niet hoort aankomen en er zijn ook nog andere mensen in het spel slimmer spelen waar ik me aan erger is dat je gekickt wordt als je aan het winnen bent zorg ervoor dat je niet geraakt wordt dus als ze naast je staan in 1 keer op de rem daarna volgas wegwezen staan ze achter je maak een schijnbeweging naar rechts of links ben nog nooit gekickt behalve 1 keertje dan heb ook al eens gehad ik dacht dat ze me kwamen oppikken ik moest achter de chauffeur zitten omdat er al 3 mensen in zaten en ik wil instappen en de chauffeur gooit opeens een molotov cocktail naar buiten en ik was dood hoe lachwekkend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Als ik aan het racen ben, Knalt er iemand achter op me bumper en ik vlieg de snelweg af bij Alderney.En ik was eerste heb ik ook soms of dan ben ik en een vriend aan het racen op het vliegveld op freemode en dan knallen andere met bazookas enzo op ond echt kut als je ook niet kan rijden kan ik wel voorstellen dat je word geraakt als je even stilstaat om te vertrekken kan je wel gerkaakt worden en soms ben je zohard bezig om goed te rijden dat je die niet hoort aankomen en er zijn ook nog andere mensen in het spel slimmer spelen waar ik me aan erger is dat je gekickt wordt als je aan het winnen bent zorg ervoor dat je niet geraakt wordt dus als ze naast je staan in 1 keer op de rem daarna volgas wegwezen staan ze achter je maak een schijnbeweging naar rechts of links ben nog nooit gekickt behalve 1 keertje dan heb ook al eens gehad ik dacht dat ze me kwamen oppikken ik moest achter de chauffeur zitten omdat er al 3 mensen in zaten en ik wil instappen en de chauffeur gooit opeens een molotov cocktail naar buiten en ik was dood hoe lachwekkend vor jou mischien maar heb hem daarna teruggepakt was hem steeds aan het killen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Als ik aan het racen ben, Knalt er iemand achter op me bumper en ik vlieg de snelweg af bij Alderney.En ik was eerste heb ik ook soms of dan ben ik en een vriend aan het racen op het vliegveld op freemode en dan knallen andere met bazookas enzo op ond echt kut als je ook niet kan rijden kan ik wel voorstellen dat je word geraakt als je even stilstaat om te vertrekken kan je wel gerkaakt worden en soms ben je zohard bezig om goed te rijden dat je die niet hoort aankomen en er zijn ook nog andere mensen in het spel slimmer spelen waar ik me aan erger is dat je gekickt wordt als je aan het winnen bent zorg ervoor dat je niet geraakt wordt dus als ze naast je staan in 1 keer op de rem daarna volgas wegwezen staan ze achter je maak een schijnbeweging naar rechts of links ben nog nooit gekickt behalve 1 keertje dan heb ook al eens gehad ik dacht dat ze me kwamen oppikken ik moest achter de chauffeur zitten omdat er al 3 mensen in zaten en ik wil instappen en de chauffeur gooit opeens een molotov cocktail naar buiten en ik was dood hoe lachwekkend vor jou mischien maar heb hem daarna teruggepakt was hem steeds aan het killen wist niet dat jij dat kon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Als ik aan het racen ben, Knalt er iemand achter op me bumper en ik vlieg de snelweg af bij Alderney.En ik was eerste heb ik ook soms of dan ben ik en een vriend aan het racen op het vliegveld op freemode en dan knallen andere met bazookas enzo op ond echt kut als je ook niet kan rijden kan ik wel voorstellen dat je word geraakt als je even stilstaat om te vertrekken kan je wel gerkaakt worden en soms ben je zohard bezig om goed te rijden dat je die niet hoort aankomen en er zijn ook nog andere mensen in het spel slimmer spelen waar ik me aan erger is dat je gekickt wordt als je aan het winnen bent zorg ervoor dat je niet geraakt wordt dus als ze naast je staan in 1 keer op de rem daarna volgas wegwezen staan ze achter je maak een schijnbeweging naar rechts of links ben nog nooit gekickt behalve 1 keertje dan heb ook al eens gehad ik dacht dat ze me kwamen oppikken ik moest achter de chauffeur zitten omdat er al 3 mensen in zaten en ik wil instappen en de chauffeur gooit opeens een molotov cocktail naar buiten en ik was dood hoe lachwekkend vor jou mischien maar heb hem daarna teruggepakt was hem steeds aan het killen wist niet dat jij dat kon doe eens normaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik haat die mensen. Die bij Hangman's NOOSE Kenny gaan dood knallen. Echt rot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik haat die mensen. Die bij Hangman's NOOSE Kenny gaan dood knallen. Echt rot. heb ik ook soms dan wacht je tot de laatste komt en dan knallen ze die kenny maar af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Als ik aan het racen ben, Knalt er iemand achter op me bumper en ik vlieg de snelweg af bij Alderney.En ik was eerste heb ik ook soms of dan ben ik en een vriend aan het racen op het vliegveld op freemode en dan knallen andere met bazookas enzo op ond echt kut als je ook niet kan rijden kan ik wel voorstellen dat je word geraakt als je even stilstaat om te vertrekken kan je wel gerkaakt worden en soms ben je zohard bezig om goed te rijden dat je die niet hoort aankomen en er zijn ook nog andere mensen in het spel slimmer spelen waar ik me aan erger is dat je gekickt wordt als je aan het winnen bent zorg ervoor dat je niet geraakt wordt dus als ze naast je staan in 1 keer op de rem daarna volgas wegwezen staan ze achter je maak een schijnbeweging naar rechts of links ben nog nooit gekickt behalve 1 keertje dan heb ook al eens gehad ik dacht dat ze me kwamen oppikken ik moest achter de chauffeur zitten omdat er al 3 mensen in zaten en ik wil instappen en de chauffeur gooit opeens een molotov cocktail naar buiten en ik was dood hoe lachwekkend vor jou mischien maar heb hem daarna teruggepakt was hem steeds aan het killen wist niet dat jij dat kon doe eens normaal moet je horen wie het zegt paar dagen geleden zei je tegen me ''val dood'' en dan moet ik normaal doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_HYBRID Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 de gasten die de verschil tussen deathmatch en frremode niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 doe eens normaal moet je horen wie het zegt paar dagen geleden zei je tegen me ''val dood'' en dan moet ik normaal doen owja vergeten sukkels kunnen niet normaal doen dat is je eigen schuld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Soms zijn er van die gasten in deathmatches die niet eens hoeven te schieten en je bent al dood. En zelf krijg je ze met geen mogelijkheid kapot. Cheaters heten die En ik heb ook een hekel aan die ventjes die in je eigen team zitten en je dan dood gaan rijden of met een rocket launcher gaan bestoken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) owja vergeten sukkels kunnen niet normaal doen dat is je eigen schuld _______________________ klein kind Bewerkt: 4 augustus 2008 door AXIO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) owja vergeten sukkels kunnen niet normaal doen dat is je eigen schuld _______________________ klein kind Zouden de kleuters gta-san-andreas-lover1000 en AXIO dit lekker via PB willen uitvechten.... Dan blijft het hier gezellig op het forum -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Wat ook irritant is zijn de mensen, en dit zie ik vooral binnen TDM, die zich op het laatste moment toch nog even in je team stappen...Wissel je steeds van team totdat je eindelijk met de mensen bent waarmee je wilt spelen... Wachten ze tot de laatste sec en dan nog even snel overstappen.....Heel irritant...Of mensen die steeds in jouw team erbij komen zodat jij met 7 spelers bent en de andere met 2... Ook heel irritant.... Bewerkt: 4 augustus 2008 door LangeDraak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 owja vergeten sukkels kunnen niet normaal doen dat is je eigen schuld _______________________ klein kind Zouden de kleuters gta-san-andreas-lover1000 en AXIO dit lekker via PB willen uitvechten.... Dan blijft het hier gezellig op het forum -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Wat ook irritant is zijn de mensen, en dit zie ik vooral binnen TDM, die zich op het laatste moment toch nog even in je team stappen...Wissel je steeds van team totdat je eindelijk met de mensen bent waarmee je wilt spelen... Wachten ze tot de laatste sec en dan nog even snel overstappen.....Heel irritant...Of mensen die steeds in jouw team erbij komen zodat jij met 7 spelers bent en de andere met 2... Ook heel irritant.... je bent misschien wel ouder dan me maar je hoeft niet voor me uit te maken wat ik wel en niet moet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 owja vergeten sukkels kunnen niet normaal doen dat is je eigen schuld _______________________ klein kind Zouden de kleuters gta-san-andreas-lover1000 en AXIO dit lekker via PB willen uitvechten.... Dan blijft het hier gezellig op het forum -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Wat ook irritant is zijn de mensen, en dit zie ik vooral binnen TDM, die zich op het laatste moment toch nog even in je team stappen...Wissel je steeds van team totdat je eindelijk met de mensen bent waarmee je wilt spelen... Wachten ze tot de laatste sec en dan nog even snel overstappen.....Heel irritant...Of mensen die steeds in jouw team erbij komen zodat jij met 7 spelers bent en de andere met 2... Ook heel irritant.... je bent misschien wel ouder dan me maar je hoeft niet voor me uit te maken wat ik wel en niet moet doen Jezus eigenwijs kut koter.Jij bent wel ouder maar je gedraag je alsof je net van de kleuterschool af bent.Dus graag gewoon via PB uitvechten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.