Jump to content

Vervelende mensen online

IV trailer

Recommended Posts

owja vergeten sukkels kunnen niet normaal doen

dat is je eigen schuld

klein kind

Zouden de kleuters gta-san-andreas-lover1000 en AXIO dit lekker via PB willen uitvechten....

Dan blijft het hier gezellig op het forum :duh:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat ook irritant is zijn de mensen, en dit zie ik vooral binnen TDM, die zich op het laatste moment toch nog even in je team stappen...

Wissel je steeds van team totdat je eindelijk met de mensen bent waarmee je wilt spelen... Wachten ze tot de laatste sec en dan nog even snel overstappen.....

Heel irritant...

Of mensen die steeds in jouw team erbij komen zodat jij met 7 spelers bent en de andere met 2...

Ook heel irritant....

je bent misschien wel ouder dan me maar je hoeft niet voor me uit te maken wat ik wel en niet moet doen

Jezus eigenwijs kut koter.Jij bent wel ouder maar je gedraag je alsof je net van de kleuterschool af bent.Dus graag gewoon via PB uitvechten.

schelden hoeft ook weer niet grootbek maar zal nu wel via pb uitvechten :zz:
Delen op andere websites

• Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• AXIO

29

• Robin B

14

• LangeDraak

13

• Wienish

12

Top Posters In This Topic

dat is je eigen schuld

klein kind

Zouden de kleuters gta-san-andreas-lover1000 en AXIO dit lekker via PB willen uitvechten....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat ook irritant is zijn de mensen, en dit zie ik vooral binnen TDM, die zich op het laatste moment toch nog even in je team stappen...

Wissel je steeds van team totdat je eindelijk met de mensen bent waarmee je wilt spelen... Wachten ze tot de laatste sec en dan nog even snel overstappen.....

Heel irritant...

Of mensen die steeds in jouw team erbij komen zodat jij met 7 spelers bent en de andere met 2...

Ook heel irritant....

je bent misschien wel ouder dan me maar je hoeft niet voor me uit te maken wat ik wel en niet moet doen

Ga ook rustig door maar dan wel via PB-berichten

:D

Maar kunnen we nu weer on-topic blijven en het over vervelende mensen on-line gaan hebben. :tu:

Delen op andere websites

dat is je eigen schuld

klein kind

Heel irritant...

Ook heel irritant....

Ga ook rustig door maar dan wel via PB-berichten

:D

Maar kunnen we nu weer on-topic blijven en het over vervelende mensen on-line gaan hebben. :tu:

zal me nu wel gewoon weer normaal gedragen en san andreas ding negeren
Delen op andere websites

Weetje wat ook irritant is, berichtjes krijgen van vriend toevoegen terwijl je ze niet kent

laatst nog een berichtje: r u a girl?

mijn reactie: shut up pedofile

ik ga offline

kom later weer online

allemaal berichtjes van sorry dit sorry dat

Delen op andere websites

Weetje wat ook irritant is, berichtjes krijgen van vriend toevoegen terwijl je ze niet kent

Whahahaha :schater:

wat een strak antwoord... LOL

Misschien niet de meest tactvolle maar wel strak hahaha

Delen op andere websites

Whahahaha :schater:

wat een strak antwoord... LOL

Misschien niet de meest tactvolle maar wel strak hahaha

:engel: ik schrok wel even van hoeveel berichtjes ik van hem kreeg, iets minder dan 10
Delen op andere websites

hunters

mensen die alleen mensen willen killen in freemode

Mij maakt dat geen bal uit. Doe ik ook altijd ^^

Maar waarom speel je dan niet deathmatch?

in free mode kan je lekker rusten, bij deathmatch heb je altijd limiet
Delen op andere websites

hunters

Maar waarom speel je dan niet deathmatch?

in free mode kan je lekker rusten, bij deathmatch heb je altijd limiet

Kan je toch alsnog even rusten...

Delen op andere websites

Ik irriteer me aan hosts die niet op ready drukken

en ik irriteer me aan noobs in hangman noose die inplaats van op de swat te schieten als een lafaard gelijk in een auto wegrijden naar de helicopters en dan nog denken te landen om jullie optepikken. 9/10 keer loopt het fout af omdat de swat hun helicopter helemaal total loss schiet. En hun heli skills zijn nou ook niet echt perfect. ik heb het al zo vaak meegemaakt dat ze gewoon niet kunnen landen en petrovic helemaal 'shredden' met die rotorbladen als ze naast hem landen.

Delen op andere websites

hunters

maak een eigen deathmatch aan en stel het zo in dat je heel lang is en play dan maar want uin freemode zijn die hunters het meest gehaat in de en ik hou om hunters te hunten (alleen als ze mij eens zonder reden kille)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...