Jump to content

deathmatch


Kid Buu

Recommended Posts

een tip: Haal ergens armor vandaan, loop dan naar een Assault Rifle (AK-47) of Combat Rifle (M4 Carbine), ga naar een plek waar iedereen is, vind goed cover (niet achter een auto, die onploft en je kan door ramen heen schieten) en knallen maar!

Link to comment
Delen op andere websites

een tip: Haal ergens armor vandaan, loop dan naar een Assault Rifle (AK-47) of Combat Rifle (M4 Carbine), ga naar een plek waar iedereen is, vind goed cover (niet achter een auto, die onploft en je kan door ramen heen schieten) en knallen maar!
als ik dat doe, komt er soms hele groep achter me en schiet me dood, en dan heb je niks voor niks al die wapens gezocht :bonk:
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat je het gewoon heel vaak moet doen ik heb vandaag voor het eerst deatmatch was meteen 3de van de 10

dus was best erg tevrede natuurlijk maar morgen ben ik mis wel laaste of eerste hangt denk ik van heel veel af en vergeet niet zijn er bij die dag en nacht spelen daar is winnen van bijna onmogelijk maar toch een tip die mij hielp check je map je ziet je tegenstanders lopen of rijden volgen van achtere en knallen maar

suc 6 en wie weet killen we elkaar in de game natuurlijk

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hoe je goed moet schieten :puh: :

Na een paar uur spelen kwam ik erachter dat het bukken tijdens het schieten niet zo heel veel zin heeft. Het verhoogt je precisie wel, maar het kost alleen maar tijd en voor je het weet ben je alweer dood omdat die andere al gebukt was en dus al kon schieten. In dit soort situaties moet je dus niet bukken maar gewoon blijven staan en vervolgens met een burst schieten.

Hiermee bedoel ik dat je ongeveer drie kogels achter elkaar op het hoofd schiet (met een automatisch wapen) en daarna even je vinger van de trekker haalt en dit dan herhaalt totdat je de speler hebt gedood. Vergeet NOOIT in te zoomen tijdens het aimen (tenzij je van 2 meter of minder staat te sproeien op iemand anders).

Dit helpt ook bij het gebruik van een pistool: schiet steeds twee kogels op het hoofd en neem dan weer pauze. Bij auto-aim lukt dat vaak al na 2 schoten (1e in het hoofd en 2e maakt dan niet meer uit, tenzij de tegenstander armor draagt).

Dan even over wanneer je cover wel of niet moet gebruiken:

Gebruik alleen cover voor spelers die je niet door hebben of die in ieder geval niet op je richten. Wanneer een speler wel op je richt en jij de aim-knop inhoudt (terwijl je gebruik maakt van cover) kan een beetje GTA'er je hoofd zien en je vervolgens twee headshots geven waardoor je dood bent.

Aan de andere kant geeft het gebruik van cover je wel een dodelijke precisie (komt alleen echt van pas als er geen auto-aim is), maar als de tegenstander de bovenstaande tactieken tegen je gebruikt maak je niet zo heel veel kans en geeft het gebruik van cover dan vaak alleen maar nadelen, ook omdat je je dan moeilijk kunt omdraaien voor spelers die achter je staan.

Dus gebruik auto-aim al staande, richt op het hoofd en schiet met bursts. En loop niet heen en weer, dit werkt weer nadelig voor je precisie. :tu:

Met deze tactieken wordt ik vaak eerste. En laatst werd ik op 200 $ na tweede tegen de nummer 1 van deathmatch spelers, ben zijn naam alleen ff kwijt. Maar hij had in ieder geval level 10 en stond bovenaan bij de leaderboards.

Voor zover alles wat ik weet over deathmatch. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Welke wapens je moet gebruiken:

Als het kan gebruik je ALTIJD een SMG of een Assault Rifle. Deze hebben een hoge "rate of fire" en hebben auto-aim functie. Met een paar bursts op het hoofd heb je een kill, en je hebt altijd genoeg kogels. Het verschil tussen de SMG en Assault Rifle is dat de Assault Rifle verder kan schieten, waarmee je dus een voordeel hebt bij gevechten op afstand.

De Sniper en Rocketlauncher hebben allebei nadelen: de Sniper is alleen geschikt voor kills op grote afstand en de Rocket Launcher schiet de rockets te langzaam om de Assault Rifle en SMG te evenaren. De Rocket Launcher moet ook na elk schot worden herladen, wat weer tijd kost.

Wanneer ik zou moeten kiezen tussen een RPG/Sniper of een Pistol (en de game zou met auto-aim zijn), zou ik kiezen voor de Pistol. En als het kan pak ik natuurlijk een Assault Rifle of een SMG.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook proberen om zonder cover meer gebruik te maken van de wereld om je heen. In het "SnapMap van te betreden gebouwen" topic wat je HIER vindt, staan op vier afbeeldingen met rode punten aangegeven waar alle gebouwen zitten waar je in kan.

Geloof me, het zijn er veel! In Update 2.1, waarvan je een link vindt in de eerste post van het topic, kan je de afbeeldingen gemakkelijk uitprinten. Leg deze tijdens je deathmatch goed bij je in de buurt, zodat je er snel en vluchtig op kan kijken.

Wanneer je op een afstandje van het gevecht een gebouw uitkiest, kan je daar naar het dak lopen en met een sniperrifle je headshots uitdelen! :tu:

Verder, houdt het topic in de gaten. Ik ben bezig voor de volgende update, waarbij een legenda komt met verwijzingen zodat je goed van tevoren kan zien wat voor soort gebouw met interieur je naar toe loopt. Bijvoorbeeld met alleen een trappenhuis naar het dak (daar zijn er veel van) of een trappenhuis met kamers, of een fastfoodinterieur (Cluckin' of Burger) om even snel naar binnen te gaan als je belaagd wordt door de tegenstander.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Veel bewegen en iemand goed op de kop locken en dan knallen maar.

Als je goed mikt dan heb je van elk wapen maar 1 kogel nodig om iemand dood te schieten.

1 goed schot in de kop is voor elk wapen voldoende.

Bij mij werkt het wel heel vaak goed.

Want dan staat er iemand met een pistool op me te schieten op mn buik of borst die moet me eerst 10 keer raken.

Ik mik 1 keer op zn kop en hij is dr geweest. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
ik wil graag wat tips voor deatmatch want verlies altijd net

en word er ook moe van dat het zo rustig is

en waar lv je het snelst mee up met welke game?

zit nu op rank 2

headshots met een m4

ofwel met een sniper rifle, heb er daarjuist nog een paar mee afgeknalt terwijl ze reede met een auto

en ook met automatic aim spele

Link to comment
Delen op andere websites

wie owned er nu meer, iemand die 50 kills heeft en 23 keer gedood is, of iemand die 40 kills heeft en 3 keer dood is gegaan? Maar diegene staat wel 2e.

mijn mening is dan degene die minste dood is gegaan want die zal het slimste gespeeld hebben.

En het klopt niet wat meeste hier zeggen, headshots bestaan niet.

Het is niet mogelijk om iemand in 1 kogel neer te halen. wel 2, maar 1 nee dat niet. Dus om ff bijdehand te zijn headshots bestaan niet in gta:IV want je kan niet door 1 kogel worden gedood.

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

of een fastfoodinterieur (Cluckin' of Burger) om even snel naar binnen te gaan als je belaagd wordt door de tegenstander.

Ja daar hebbie gelijk in, maar mij is het ooit overkomen dat ik een bazooka naar binnen kreeg van tegenstander :puh: Dus z'n goede cover is het dan niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...