NickyHendriks Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Hallo, Ik heb een vraag kan ik hier een savegame downloaden en afspelen met mijn gta met N00bMode? NEE! Dus hier mijn aanvraag: Mission: 100% Versie: V1 Cheats/Mods: Alleen N00bmode V2.0 Overig: als het kan ook met de ID carspawner (waar je een ID nummer moet invullen om te laten spawnen) Plz, M.V.G. Zamg0d1 Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Op GTAGarage is een download voor een NoobMode V2 savegame te vinden: klik. Het nadeel is dat het alleen voor de normale versie werkt, en niet voor de zogeheten 'Opened Up'-versie. Download de savegame, zet hem op een handige plek als het bureaublad (enkel een advies). Pak hem dan uit met WinRAR. Klik er rechts op en kies 'Uitpakken in ...\'. Kopieer het .b-bestand wat in de zojuist verschenen map staat, en plak die in 'Mijn Documenten' (in Vista kortweg 'Documenten') » 'GTA San Andreas User Files'. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.