raekwon Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Kan iemand deze missie even halen voor me? versie 2.0 en graag zonder mods of cheats bedankt GTASAsf1.b
joppie Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 (bewerkt) doe ik Mission Passed! - Burning Desire Beloning: eerste date locatie, Denise Robinson Ik heb geen mods/cheats gebruikt. Wel heb ik een ak-47 gehaald (gevonden en een armor (gevonden). Veel plezier met de ander missies! Bewerkt: 28 mei 2008 door joppie
raekwon Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 doe ikMission Passed! - Burning Desire Beloning: eerste date locatie, Denise Robinson Ik heb geen mods/cheats gebruikt. Wel heb ik een ak-47 gehaald (gevonden en een armor (gevonden). Veel plezier met de ander missies! Als ik de game opsla en probeer te laden begint de game weer met missie 1 ipv verder te gaan na de missie burning desire :S
Ghost_Rider Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Joppie zal wel vergeten zijn de savegame door de ID converter te halen. BIj V2 savegames moet dat na het spelen, anders start je weer bij het begin. Probeer de savegame hieronder eens.
Recommended Posts