Amigo48 Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 hallo iedereen weet er iemand een mod waardoor het strand vlak word? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martin123 Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2008 hallo iedereen weet er iemand een mod waardoor het strand vlak word? zou het niet weten vriend heb alle delen op ps3 sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2008 volgens mij kan dat geen eens en is er geen mod voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Ik heb niet veel verstand van Textures modden, maar met de Map Editor (correct me ) zou dat lukken, hier is de link: Klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Dit gaat gewoon door middel van models, maar dit is toch vrij lastig. Hiervoor moet je met 3dsmax overweg kunnen gaan, en daarvoor kun je beter even raadplegen in de Modding Fora. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.