Jump to content

The Godfather The Don's Edition

Recommended Posts

Geplaatst:

Is het de moeite waard om The Godfather The Don's Edition te kopen voor op de PS3? Want ik heb de PC versie al, maar ik hoorde dat er sixaxsis besturingen bij zitten. Dat lijk me wel vet, kan iemand de verschillen opnoemen tussen de Wii en de PS3 versie van The Godfather? Want eerst had ik hem op de Wii, maar heb me Wii verkocht. Dank u. :engel:

Geplaatst: (bewerkt)

In maart 2006 verscheen de eerste versie van Godfather op de PC, Xbox en PS-2. Precies een jaar later verscheen de Wii-versie. Een maand later verscheen de PS-3 versie op de dag van de release van de PS-3. De game is vrijwel hetzelfde als zijn voorgangers. Veel verschillen zijn dan ook niet te vinden...

Laten we beginnen met de SIXAXIS mogelijkheden. Dit is de grootste nieuwe mogelijkheid die de de PS-3 versie ons te bieden heeft. Hierdoor kun je met een slinger met je controller het personage in de game een vijand vasthouen en hem slingeren.

Daarnaast waren er wat mogelijkheden die je voor de X-360 downloaden kon. Deze zijn nu standaard te verkrijgen in de game. Het gaat hierbij om nieuwe kleding, wapens, geld en 3 extra missies. Zo is er de mogelijkheid om je wapen op te voeren tot level 4. Je zult ook mensen kunnen inhuren. De zogeheten hireable assasins.

Jammer genoeg is er grafisch niet veel tot eigenlijk helemaal niets verbetert. De game ziet er vrijwel hetzelfde uit als zijn voorgangers. Erg jammer, want de game had op dit punt veel en veel beter kunnen zijn...

De game beschikt niet over een multiplayer functie. Wel krijg je na het uitspelen een soort van score. Deze kun je opsturen en vervolgens kom je in een wereldranglijst.

Uiteindelijk zou ik zelf de keuze niet gemaakt hebben. Maar toch zal het afhangen van wat jij wilt. De game heeft ook grote +punten. Zoals een sterke verhaallijn en een goede gameplay.

Veel succes nog met he maken van je keuze! :tu:

GTA-fan.. :*D

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Bedankt man, ik waardeer je hulp. En welke wapens zijn er nieuw? En hoe ziet de Tommygun level 4 eruit?

Geplaatst:

Je zou eens op de deze pagina kunnen kijken. Je vindt er beschrijvingen van de wapens. Hou er wel rekening mee dat het in het Engels is. Als het je niet lukt om het te ontcijferen dan kun je dat even zeggen.

Geplaatst:

Oh das alleen voor Xbox Live, en heb geen Godfather op de Xbox 360 maar op de PS3. :7

Geplaatst:
Oh das alleen voor Xbox Live, en heb geen Godfather op de Xbox 360 maar op de PS3. :7

In mijn eerdere post zei ik dat dat upgrades zijn voor de X-box360 die je kon downloaden. Deze zitten er nu standaard in bij de PS-3 game.

Wat kost de huurmoordenaar pistol level 3 en de shotgun level 3?

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

Ik heb een lijstje voor je gemaakt DenkaanHenk.

38 Snub Nose Revolver upgrades:

• Level 2: .38 Special Revolver $7,500
  • Level 3: Saturday Night Special $75,000

Pistol upgrades:

• Level 2: Extended Clip $12,500
  • Level 3: Assassin $250,000

Magnum upgrades:

• Level 2: Extended Barrel $25,000
  • Level 3: Python $250,000

Tommy gun upgrades:

• Level 2: Modified Tommy Gun $50,000
  • Level 3: Dillinger $500,000

Shotgun upgrades:

• Level 2: Double Barrel Shotgun $45,000
  • Level 3: Street Sweeper $350,000

Waar is de SteakHouse? Sowieso in Mid Town, maar waar in Mid Town? Kan iemand dat op een kaartje aanvinken?

Bewerkt: door DenkaanHenk

Je bedoelt vast en zeker het J. Sizzle's Steakhouse. Dit gebouw kan je inderdaad in Midtown vinden. De wapenverkoper van de Level 4 Tommy gun is tevens daar te vinden. Ik heb zo goed mogelijk op een kaartje de locatie proberen aanduiden.

sveniesy8.png

Bewerkt: door Svenie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...