Felixio Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 De mulitplayer leaderboards (alle gegevens over behaalde aantal punten, kills, deaths etc.) staan nu online op de Rockstar Social Club (http://socialclub.rockstargames.com/). Je moet je even registreren als member en dan je account linken met je PSN/XBOX-Live account op je console. Dit alles staat makkelijk aangegeven op de homepage zodra je ingelogt bent. Veel plezier ermee. Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 is het nodig om je aantemelden voor die social club ? want ik speel meestal multiplayer met gta en ik weet nou niet wat die social club behalve een scorelijst inhoudt. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 is het nodig om je aantemelden voor die social club ?want ik speel meestal multiplayer met gta en ik weet nou niet wat die social club behalve een scorelijst inhoudt. Nee hoor. Het is niet nodig om je aan te melden. Zonder dat je je aanmeld kan je ook gewoon de MP spelen... Alleen wordt dan je Scorelijst niet bijgehouden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.