max_gtafreak Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Hoi , ik ben bij de missie los desperatos maar als je een homie moet rekruteren doet ie niks . kan iemand mij helpen?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Hier lopen inderdaad een aantal vast, het rekruteren van je homies. Richt op een homie (dat zijn de personen in de groene pakjes) en druk op G (PC) of pijltje omhoog (PS2) voor de Xbox zou ik het zo niet weten, al denk ik dat dat op dezelfde manier als op de PS2 gaat. Als dat niet werkt, moet je eens bij de controls kijken: Pauze menu » 'Options' » 'Controller setup' » 'Redefine controls' » 'Foot controls'. Kijk daar bij 'Group control forward'. Na het richten moet je op de toets die daarachter staat drukken. Reageren
ceejay Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 als je pc hebt moet je richten op je homies en de hele tijd G H drukken en staat er een balkje van gang strengt en dan volgt hij je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.