stano666 Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2009 De vliegtuig helicopter misies in vcs zijn ook zeer de moeite waard (blussen, racen tegen de klok, airambulance, allemaal even gaaf) zie de walktrough op dit forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arie_b. Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 de stories zijn ook te goed, da,s zonde om te cheaten gewoon spelen kom je vanzelf helicopters en vliegtuigen tegen (vcs) in lcs is het helicopteren mogelijk zij het moeilijker. Vliegtuigen zijn er niet . verder kun je nog met die jumbo meevliegen als pasagier (in vcs airport taxiet het rondjes, ga op een brandweerwagen staan en spring op de vleugel van de jumbo druk op instappen en geniet van de toer, is erg cool) HELAAS ik kan geen link geven, sorry. Welke jumbo precies? kan je dat uitleggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 ik dacht dat je ook niet eens een jumbo waar je als passagier mee kon bestond in vcs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foempie6 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Er zijn geen cheats maar je kan er wel 1 vinden als je op het tweede deel bent, op het vliegveld, daar staat er normaal 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ericthuis Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Er zijn geen cheats maar je kan er wel 1 vinden als je op het tweede deel bent, op het vliegveld, daar staat er normaal 1 En als je zograag een helikopter wilt, dan gebruik je Gameshark, wat ik niet doe in ieder geval maar zoals foempie6 al zei, op het 2de eiland op het politiebureau en het vliegveld enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zero-two Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) De vliegtuigen bestaan, zoals de Skimmer die je hier kunt vinden, en de Biplane die je hier kunt vinden. Maar omdat jullie zo lui om op WikiGTA te zoeken schrijf ik hier alle helikopters met de vindplaatsen op. Armadillo kun je hier vinden. Air ambulance kun je hier vinden. Hunter kun je hier vinden. Little Willie kun je hier vinden. Maverick kun je hier vinden. Sparrow kun je hier vinden. VCPD Maverick kun je hier vinden. Om de helikopters te krijgen moet je From Zero to Hero voltooid hebben. De directe donwload link van de savegame kun je hier vinden. Bewerkt: 22 augustus 2009 door Zero-two Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.