Summerbeest Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 kijk ook al ben ik niet zo'n diehard gta 4 speler ben had ik iets in gedachte (wat meschien de nerds onder ons) waar kunnen maken een mmorpg gangs/maffia verdeeld over de 4 eilanden of (cribs bloods) ook wel gek je begin net als de singelplayer met nixs een kartonen doos als huis beetje world of warcraft achtig maar dan items zo als coke ofzo en nog een paar gekke dingen Als jij!!!!!!!! mij helemaal begrijpt Reactie graag laats sum Reageren
THE_HYBRID Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 lijkt me wel wat in de geheim handelen met wapens of drugs is wle grappig elke clan in een mavia familie Reageren
sanfuck Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Het is niet voor mij niet te begrijpen waar je het over hebt, wat bedoel je nu precies Reageren
Felixio Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Gozer waar de fuck heb je het over? Reageren
Devsio Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Hij bedoeld en soort Roleplaying server net als in SAMP. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 mjah maar als je daarmee begint moeten de meeste spelers (liefst) non-stop gamen. want zooits zal niet op een kwartiertje gedaan zijn trouwens ik denk niet dat ze dat kunnen laden in een multiplayer game :S No Pun Intended man ik vind je idee echt geweldig en ik zou het ook graag hebben maar de benodigdheden zijn daarvoor al vrij hoog. goed bedacht maar de aftershock dat je zal krijgen is groot hoor Reageren
Hawkx Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 nee maar dan wel met save he. zodat je weer terug bent van waar je laatst was Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 ja zou wel tof zijn dat je er in totaal met 60 ofzo op 1 server kan, en elk in zen eigen familie elk een eigen buurt hebben enzo zou wel tof zijn drive-by's enzo ja en idd iedere keer dat je inlogt je terug gewoon weer connectie hebt met de server en niks verliest zoals WoW ja Reageren
Tsirapo Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Maar dan spreek je over een Single mmorpg zoals WoW en van wat ik hier versta zouden we in groepsverband moeten gamen? die saves zijn natuurlijk wel leuk en zeker als je rank dan gesaved wordt + je punten Reageren
mc-mo Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Maar wel een goed idee. Reageren
Valto Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Klinkt wel leuk, maar hoe wil je zoiets maken? Daar is GTA 4 te klein voor. Dan zou je al met hoogstens 5 man per maffia familie moeten kunnen spelen en dan gaat iedereen toch alleen maar elkaar kapot knallen, omdat je binnen 3 seconden op het andere eiland bent Reageren
mc-mo Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Klinkt wel leuk, maar hoe wil je zoiets maken? Daar is GTA 4 te klein voor. Dan zou je al met hoogstens 5 man per maffia familie moeten kunnen spelen en dan gaat iedereen toch alleen maar elkaar kapot knallen, omdat je binnen 3 seconden op het andere eiland bent Je hebt nog friendly fire he dan kan je ook uitzetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.