Jump to content

New Gta Multiplayer mode


Summerbeest

Recommended Posts

kijk ook al ben ik niet zo'n diehard gta 4 speler ben had ik iets in gedachte (wat meschien de nerds onder ons)

waar kunnen maken een mmorpg gangs/maffia verdeeld over de 4 eilanden of (cribs bloods) ook wel gek

je begin net als de singelplayer met nixs een kartonen doos als huis beetje world of warcraft achtig maar dan items zo als

coke ofzo en nog een paar gekke dingen Als jij!!!!!!!! mij helemaal begrijpt Reactie graag

laats

sum

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

mjah maar als je daarmee begint moeten de meeste spelers (liefst) non-stop gamen.

want zooits zal niet op een kwartiertje gedaan zijn trouwens ik denk niet dat ze dat kunnen laden in een multiplayer game :S

No Pun Intended man ik vind je idee echt geweldig en ik zou het ook graag hebben maar de benodigdheden zijn daarvoor al vrij hoog.

goed bedacht maar de aftershock dat je zal krijgen is groot hoor :(

Link to comment
Delen op andere websites

ja zou wel tof zijn dat je er in totaal met 60 ofzo op 1 server kan, en elk in zen eigen familie :puh:

elk een eigen buurt hebben enzo zou wel tof zijn drive-by's enzo :*D

ja en idd iedere keer dat je inlogt je terug gewoon weer connectie hebt met de server en niks verliest zoals WoW ja :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dan spreek je over een Single mmorpg zoals WoW en van wat ik hier versta zouden we in groepsverband moeten gamen?

die saves zijn natuurlijk wel leuk en zeker als je rank dan gesaved wordt + je punten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt wel leuk, maar hoe wil je zoiets maken? Daar is GTA 4 te klein voor. Dan zou je al met hoogstens 5 man per maffia familie moeten kunnen spelen en dan gaat iedereen toch alleen maar elkaar kapot knallen, omdat je binnen 3 seconden op het andere eiland bent

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt wel leuk, maar hoe wil je zoiets maken? Daar is GTA 4 te klein voor. Dan zou je al met hoogstens 5 man per maffia familie moeten kunnen spelen en dan gaat iedereen toch alleen maar elkaar kapot knallen, omdat je binnen 3 seconden op het andere eiland bent

Je hebt nog friendly fire he dan kan je ook uitzetten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...