Jump to content

Online spelen


Sojasaus

Recommended Posts

Voor de xbox moet je betalen als je online wilt. Dat kost €60,-. Op de Playstation 3 is dit helemaal gratis. Als je internet hebt, maak je eerst een internet account aan. Bij Playstation is dit de PSN (playstation#network). Dan start je GTA IV op, en drukje op pijltje omhoog (mobiel pakken). Klik op X. Dan zie je het hoofdmenu. Selecteer Multiplayer. Dan een Quick of Costom match. En dan kan je kiezen tussen allemaal modes.

Veel succes/plezier!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV op de PS3 en het is me nog steeds niet gelukt om online te gaan. Elke keer als ik online wil staat er: De verbinding is verbroken ofzo. Ik snap er niks van. Heeft iemand anders dit ook en weet iemand wat ik er aan kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de xbox moet je betalen als je online wilt. Dat kost €60,-. Op de Playstation 3 is dit helemaal gratis. Als je internet hebt, maak je eerst een internet account aan. Bij Playstation is dit de PSN (playstation#network). Dan start je GTA IV op, en drukje op pijltje omhoog (mobiel pakken). Klik op X. Dan zie je het hoofdmenu. Selecteer Multiplayer. Dan een Quick of Costom match. En dan kan je kiezen tussen allemaal modes.

Veel succes/plezier!

Ik heb 1 maand gratis xbox live bij GTA IV gekregen wat ik mieot ik met die code doen

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de xbox moet je betalen als je online wilt. Dat kost €60,-. Op de Playstation 3 is dit helemaal gratis. Als je internet hebt, maak je eerst een internet account aan. Bij Playstation is dit de PSN (playstation#network). Dan start je GTA IV op, en drukje op pijltje omhoog (mobiel pakken). Klik op X. Dan zie je het hoofdmenu. Selecteer Multiplayer. Dan een Quick of Costom match. En dan kan je kiezen tussen allemaal modes.

Veel succes/plezier!

60 euro voor als je 12 maanden xbox live wil hebben maar je kan ook gewoon 3 maanden doen dat is dan gewoon 20 euro dan kan je gelijk kijken of je het online leuk vind (ik vind er geen reet aan maar dat is mijn mening) en je krijgt ook 1 maand gratis erbij inderdaad

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de xbox moet je betalen als je online wilt. Dat kost €60,-. Op de Playstation 3 is dit helemaal gratis. Als je internet hebt, maak je eerst een internet account aan. Bij Playstation is dit de PSN (playstation#network). Dan start je GTA IV op, en drukje op pijltje omhoog (mobiel pakken). Klik op X. Dan zie je het hoofdmenu. Selecteer Multiplayer. Dan een Quick of Costom match. En dan kan je kiezen tussen allemaal modes.

Veel succes/plezier!

Ik heb 1 maand gratis xbox live bij GTA IV gekregen wat ik mieot ik met die code doen

hoe je die code in moet voeren dat staat als je bij je xbox dashboard bij marketplace staat er als het goed is redeem code en dan moet je daar die code invullen

Link to comment
Delen op andere websites

bij xbox moet je een of andere code invoeren weet niet waar misschien een x box forum ofso

bij ps3 is het simpel gewoon internet kabel erin

als hij het niet doet ga dan naar instellingen netwerk instellingen en dan opnieuw configureren automatisch misschien klopt het nat type neit

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand me niet gwn uitleggen hoe ik op die xbox live kom heb ik een kabe lnodig of wat

zoals degene voor jou al zei ga naar je dashbord. En dan naar het kopje marktplaats. En daar zie je remeed code klik daar op en vul je code in.

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand me niet gwn uitleggen hoe ik op die xbox live kom heb ik een kabe lnodig of wat

zoals degene voor jou al zei ga naar je dashbord. En dan naar het kopje marktplaats. En daar zie je remeed code klik daar op en vul je code in.

Misschien dat je eerst je internet verbinding nog moet configureren op je console. Hiervoor ga je in het menu naar systeem. (tabblad uiterst rechts) En ja, je hebt een kabel nodig of een wireless adapter..

Om hiervoor alles goed te doen, is het misschien een idee om even de bijgeleverde boekjes van de xbox door te lezen? Of is dat te vermoeiend voor je... :duh: Dit soort vragen vind ik persoonlijk erg storend, maar goed. Je hebt een antwoord van mij! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik toch blij dat ik een ps3 heb stelletje afzetters daar bij microsoft, 60 per jaar betalen voor online te mogen spelen, en dan durven ze te zeggen dat de ps3 duur is, als een console 6 jaar meegaat

6x60 = 360 eurie zo zijn dus waarschijnlijk ook aan de naam voor de XBOX gekomen laten we ze gewoon 60 eurie per jaar betalen de xbox gaat 6 jaar mee dus dat is dan de XBOX 360 goed bedacht al zeg ik het zelf

Link to comment
Delen op andere websites

En ook dit topic is getransformeerd naar een topic waar weer een console-war wordt uitgevochten..[/font]

Ik voel hem aankomen :N

Als iedereen gelukkig is met zijn eigen console, dan is het toch goed. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...