Jacky-2007 Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ben ik toch blij dat ik een ps3 heb stelletje afzetters daar bij microsoft, 60 per jaar betalen voor online te mogen spelen, en dan durven ze te zeggen dat de ps3 duur is, als een console 6 jaar meegaat6x60 = 360 eurie zo zijn dus waarschijnlijk ook aan de naam voor de XBOX gekomen laten we ze gewoon 60 eurie per jaar betalen de xbox gaat 6 jaar mee dus dat is dan de XBOX 360 goed bedacht al zeg ik het zelf Het online spelen op de 360 is zo verzekerd van kwaliteit, aangezien je ervoor mag betalen is MS verplicht zijn servers te onderhouden.. In tegenstelling tot Sony. Dus het is maar waar je voor kiest. Ik speel 360 omdat de aanschaf laag was en de serverkwaliteit gewaarborgd. Zoals hierboven al werd gezegd, geen oorlog toch, iedereen zijn eigen keuze! Ik wil graag duur uit zijn voor online, want ik wil zeker zijn van kwaliteit. Dus ja, je hebt zeker gelijk met je punt, als je die €360 optelt bij de aanschafwaarde van €275, betaal je ook gewoon €635!!! Je bent dus alleen goedkoper uit met xbox als je niet online gamed, haha!! Reageren
LangeDraak Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 En ook dit topic is getransformeerd naar een topic waar weer een console-war wordt uitgevochten..[/font]Ik voel hem aankomen Als iedereen gelukkig is met zijn eigen console, dan is het toch goed. Precies mijn punt Speel wat je wilt op welke console/computer/handheld dat je wilt.... Iedereen in z'n waarde laten maar niet iedereen hier op het forum denkt daar zo over zie de eerdere topics waar al een console-oorlog werd uitgevochten Reageren
Sojasaus Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Bij Test Xbox LIVE Connection zegtie bij Network Adapter: Wired en bij IP Adress Failed wat moet ik doen Reageren
zfn Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 (bewerkt) Bij Test Xbox LIVE Connection zegtie bij Network Adapter: Wireden bij IP Adress Failed wat moet ik doen Hoort hier eigenlijk niet volgens mij, maar zo te zien kan je XBOX je DHCP server (je router) niet vinden. Dat kan aan de instellingen op je router te maken hebben, of netwerk kabel van je xbox is verkeerd aangesloten. Je kan ook proberen de xbox handmatig te configureren. Bewerkt: 29 mei 2008 door zfn Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 ik had ze allebij maar rrod heeft dat verpest:@ dat is al een tijdje geleden gebeurt ik ben er gelukkig al overheen:D Reageren
Iscariah Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 ik had ze allebij maar rrod heeft dat verpest:@ dat is al een tijdje geleden gebeurt ik ben er gelukkig al overheen:D Of je had je Xbox gewoon even kunnen sturen naar Microsoft. Je hebt 3 jaar garantie voor RROD. Of had je hem al langer dan 3 jaar dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.