Jump to content

Missie: The fastest boat


draaibaar

Recommended Posts

hoi iedereen, ik heb een probleempje met het afronden met bovenstaande missie. Na het bezoekje bij Diaz rij ik naar de fastest boat, schiet iedereen overhoop die daar rondloopt, bedien de hendel die de boot laat zakken en spring in de boot. Vervolgens gebeurd er niets, die krankzinnige roze pijl blijft maar naar de boot wijzen, heb van alles geprobeerd maar niets. En het mafste: bij de allereerste poging lukte het wel en voer de boot weg maar toen vergat ik de game te safen .... HELP! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel PC, maar ook als ik me in de boot bevind kan ik alleen maar heen en weer blijven lopen in de boot. Als je in een auto stapt zit je automaties achter het stuur en kun je met de pijltjestoetsen de auto besturen, maar als ik hier in die boot stap zet ik me om een of andere duistere oorzaak niet automaties achter het stuur van de boot. Ik blijf maar heen en weer lopen over die boot, die boot wordt door de game niet als een boot gezien maar gewoon als ondergrond. Hoop dat ik duidelijk ben. Heel vreemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dan zie ik helaas maar twee oplossingen. Ofwel verwijder je GTA Vice City van je computer, vergeet hierbij geen backup te maken van je savegame en installeer je hem opnieuw. Ofwel upload je je savegame en dan zal iemand de missie The fastest boat voor jouw voltooien. Om vele posts te vermijden, je savegame uploaden doe je als volgt:

Een savegame uploaden is eigenlijk erg simpel. Wanneer je een nieuwe post aanmaakt, zie je onder het grote witte tekstvak een kolometje genaamd Bijlagen staan.

uploadtv8.th.png

Rechts zie je bladeren staan, klik daar op en zoek naar het mapje "Vice City User Filles". Zoek nu je savegame die overeenkomt met het slot waarop je hem gesaved hebt.

vcfillesmg3.th.png

Druk op uploaden en als alles goed is, zit de savegame als bijlage bij je post. Bij 'Beheer bijlagen' kan je je savegame terug verwijderen of hem in de post voegen.

Aan jouw de keuze.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

:dans: ben ik even blij dat ik hier anoniem ben. Opnieuw installeren, had ik ook al gedaan. Hielp niet. En de oplossing, NIET te geloven, ik kan het nauwelijks geloven, na uren van frustratie...steeds weer sprong ik in de boot en bleef maar heen en weer bewegen met mijn pijltjestoetsen zodat alleen het poppetje bleef bewegen en nimmer de boot want wat vergat ik steeds.... ENTER ......en floep ik zat achter het stuur. Wat een zwart, pikzwart gat in mijn hoofd ....

bedankt voor de reacties.

Bewerkt: door draaibaar
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...