Mark B. Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 hey, is het iemand al eens opgevallen dat de brug waar officer tenpenny doorheen gaat in de laatste missie, ook gewoon kapot kan als je er bijv. doorheen rijd?? Reageren
X-Zero Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 hey,is het iemand al eens opgevallen dat de brug waar officer tenpenny doorheen gaat in de laatste missie, ook gewoon kapot kan als je er bijv. doorheen rijd?? hoe bedoel je het dat je gewoon door de muur kan gaan???? Reageren
The Godfather Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 die Brug vlakbij je eerste safehouse....ik wist het iig wel....reed met een NRG superhard tegen die railing...en die ging toen kapot Reageren
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Ik kon er alleen maar door met 2-Player :blink: Ik moest toen helemaal zo snel niet rijden :ph34r: Reageren
bjorn13 Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 aja da ging goed de lucht in me ne nrg wow en dan kos ge een trukje doen zo overkop Reageren
killarboy Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Je kan het altijd doen. Je moet gewoon in het midden van de railing richting jouw eerste safehouse tegen blijven schieten/rijden/... en dan gaat die kapot. Reageren
X-Zero Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Je kan het altijd doen. Je moet gewoon in het midden van de railing richting jouw eerste safehouse tegen blijven schieten/rijden/... en dan gaat die kapot. maar in dat filmpje zie allemaal kratten staan dus ik zou me niets verbazen als daar een muurtje neer gekwakt is... Reageren
killarboy Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Buiten die missie staat daar een muurtje dat kapot gaat. Reageren
Pablo Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 ja dat is me ook opgevallen van die railing. maar is het jullie ook opgevallen dat je niet meer door het reclame bord kan springen?? * dat reclame bord zie je in een filmpje als je met de grove street fam achterna word gezeten door die helicopter en die agent die aan je auto hangt, dan rijd smoke of cj door dat reclame bord heen Reageren
Renne Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Jep is wel jammer. DAt was in de missie " Just business" Reageren
X-Zero Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Jep is wel jammer.DAt was in de missie " Just business" nee hoor de missie heet reneuting the families Reageren
dark_father0 Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 ja ik heb het ook al gehad wel grappig met een klein pistoolte een groot deel van een brug eraf knallen Reageren
lazlow Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 He paler {Mark B} Dat was allang bekend hoor Maar de meesten zullen er wel niet van hebben gehoort. Lazlow Reageren
-Richard- Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Ja, dat heb ik ook al ondekt. Maar je hebt die railing waar Tenpenny later doorheen rijd. Maar die railing die aan de andere kant zit, die kan ook kapot. In de missie "House party" schoot ik met een pistool er al een groot stuk van kapot. Reageren
lasventuras Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 jah had ik toen ook gedaan ik deed het zo snel dat ik er ook een stuk van de brug af schoot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.