Jump to content

End of the Line 1 2 3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoiiii,

Wie heeft de missie End of the Line nog niet uitgespeeld want die wil ik graag het liefst End of the Line 1 2 en 3 oke ??? als dat kan dringend nodig :D:D:D:D:D:D:D :D

Versie 2.0!!!!!

Ik kan deze niet downloaden ???? Los desperados + 35% gebieden bij die versie 2 forum wie wel want die wil ik graag :D

Bewerkt: door mekane
Geplaatst: (bewerkt)

Ik hoop dat ik snap wat je bedoeld...

Dat licht eraan, Wat voor Versie je hebt.

Maar wij hebben daar 2 topics voor.

• Deze is voor Versie 1.
  • Deze is voor Versie 2.

Veel succes ;).

EDIT: Ik zie dat je je post hebt verandert :).

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Als je alle 3 de delen bedoelt, in dat geval kun je het beste gewoon zelf beginnen met spelen. Na het eerste deel slaat hij automatisch op, als je dan dood bent kun je voor het gemak even opslaan op het tweede slot. Daarna daarop verder spelen, en zodra het derde deel begint ga je weer dood (of laat je de missie falen) en sla je weer op.

De savegames kun je dus hierboven downloaden. :Y

Geplaatst:

Ik herinnerde me nog een site waar je verschillende kunt downloaden. Na even zoeken heb ik de juiste weer gevonden. Ergens onderaan kun je alle drie de delen downloaden, denk erom dat je ze wel eerst uitpakt met WinRAR. ;)

Geplaatst:
Iemand ????????????????????
Heb je al een PB gestuurd naar de maker van dat bericht? (SummerBase dus) Ik zou dat anders snel even doen, dan kan hij de fout eventueel herstellen en heb jij je savegame. Succes ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...