mekane Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 (bewerkt) Hoiiii, Wie heeft de missie End of the Line nog niet uitgespeeld want die wil ik graag het liefst End of the Line 1 2 en 3 oke ??? als dat kan dringend nodig :D:D:D:D:D:D Versie 2.0!!!!! Ik kan deze niet downloaden ???? Los desperados + 35% gebieden bij die versie 2 forum wie wel want die wil ik graag Bewerkt: 28 mei 2008 door mekane Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 (bewerkt) Ik hoop dat ik snap wat je bedoeld... Dat licht eraan, Wat voor Versie je hebt. Maar wij hebben daar 2 topics voor. Deze is voor Versie 1. Deze is voor Versie 2. Veel succes . EDIT: Ik zie dat je je post hebt verandert . Bewerkt: 28 mei 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Donwell Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Als je alle 3 de delen bedoelt, in dat geval kun je het beste gewoon zelf beginnen met spelen. Na het eerste deel slaat hij automatisch op, als je dan dood bent kun je voor het gemak even opslaan op het tweede slot. Daarna daarop verder spelen, en zodra het derde deel begint ga je weer dood (of laat je de missie falen) en sla je weer op. De savegames kun je dus hierboven downloaden. Reageren
mekane Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Iemand ???????????????????? Reageren
Donwell Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik herinnerde me nog een site waar je verschillende kunt downloaden. Na even zoeken heb ik de juiste weer gevonden. Ergens onderaan kun je alle drie de delen downloaden, denk erom dat je ze wel eerst uitpakt met WinRAR. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Iemand ????????????????????Heb je al een PB gestuurd naar de maker van dat bericht? (SummerBase dus) Ik zou dat anders snel even doen, dan kan hij de fout eventueel herstellen en heb jij je savegame. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.