Jump to content

eigen filmpje!


NigelSlangen

Recommended Posts

hey

heeft iemand een ingame zelfgemaakt filmpje vind ik best leuk te kijken ^_^ alleen ik heb geen mag je hier van youtube plaatsen ofzo als je wilt je mag ook screenshots van je zelf

:cya:

Bewerkt: door NigelSlangen
Link to comment
Delen op andere websites

hey

heeft iemand een ingame zelfgemaakt filmpje vind ik best leuk te kijken ^_^ alleen ik heb geen mag je hier van youtube plaatsen ofzo als je wilt je mag ook screenshots van je zelf

:cya:

Er is al zo'n soort topic en die staat altijd helemaal bovenaan met de naam Home Made Screens + filmpjes.

Link to comment
Delen op andere websites

hey

heeft iemand een ingame zelfgemaakt filmpje vind ik best leuk te kijken ^_^ alleen ik heb geen mag je hier van youtube plaatsen ofzo als je wilt je mag ook screenshots van je zelf

:cya:

jij bent eigenlijk wel een irritant ventje zegt.

je maakt steeds onnodige topics aan. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

hey

heeft iemand een ingame zelfgemaakt filmpje vind ik best leuk te kijken ^_^ alleen ik heb geen mag je hier van youtube plaatsen ofzo als je wilt je mag ook screenshots van je zelf

:cya:

jij bent eigenlijk wel een irritant ventje zegt.

je maakt steeds onnodige topics aan. :duh:

Offtopic:

Na een kleine psycho-analyse van de topics en posts van NigelSlangen kom ik tot de conclusie dat het geen bewuste vorm van irriteren is, maar een vorm van over-enthousiasme waardoor hij geloof ik een beetje het overzicht van het forum uit het oog verliest. Dit in combinatie met een niet al te hoog intelligent quotum resulteert bij NigelSlangen in onnodige topics die door medegebruikers als irritant worden ervaren. Wellicht is het een idee voor jongeheer Nigel om de zoekfunctie en de gebruiksaanwijzing hiervan eens aandachtig door te lezen? Verder moet ik zeggen dat ik tot nu toe zijn enthousiasme wel erg amusant heb gevonden! :D

Ontopic:

Nigel, neem even rustig de tijd om altijd even de eerste twee topic pagina's door te lezen. Verder, gebruik de zoekfunctie goed om te voorkomen dat je vragen stelt die al beantwoord zijn! :tu: Je bent lekker enthousiast, en da's hardstikke tof, maar er zijn hier anderen nét zo enthousiast over de game maar die wel even de tijd nemen om de zoekfunctie te gebruiken om te kijken of hun vraag of onderwerp al bestaat. Het geeft ergernis bij mensen als er tien dezelfde topics zijn. Vergelijkbaar met de ergernis van niet serieuze onderwerpen en geintopics... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic:

Na een kleine psycho-analyse van de topics en posts van NigelSlangen kom ik tot de conclusie dat het geen bewuste vorm van irriteren is, maar een vorm van over-enthousiasme waardoor hij geloof ik een beetje het overzicht van het forum uit het oog verliest. Dit in combinatie met een niet al te hoog intelligent quotum resulteert bij NigelSlangen in onnodige topics die door medegebruikers als irritant worden ervaren. Wellicht is het een idee voor jongeheer Nigel om de zoekfunctie en de gebruiksaanwijzing hiervan eens aandachtig door te lezen? Verder moet ik zeggen dat ik tot nu toe zijn enthousiasme wel erg amusant heb gevonden! :D

Whahahaha LOL :schater::schater::schater::schater::schater:

!! RESPECT !! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Offtopic:

Na een kleine psycho-analyse van de topics en posts van NigelSlangen kom ik tot de conclusie dat het geen bewuste vorm van irriteren is, maar een vorm van over-enthousiasme waardoor hij geloof ik een beetje het overzicht van het forum uit het oog verliest. Dit in combinatie met een niet al te hoog intelligent quotum resulteert bij NigelSlangen in onnodige topics die door medegebruikers als irritant worden ervaren. Wellicht is het een idee voor jongeheer Nigel om de zoekfunctie en de gebruiksaanwijzing hiervan eens aandachtig door te lezen? Verder moet ik zeggen dat ik tot nu toe zijn enthousiasme wel erg amusant heb gevonden! :D

Sjonge jongen. Deze Nigel is 12 jaar oud man. Wat ga jij zo zielig tegen hem doen dan.

Dit getuigd eerder van een niet al te hoog IQ van jou als je hem gaat afkraken.

Hij is 12 en dus nog maar een kind.

DOE NORMAAL!

Link to comment
Delen op andere websites

Sjonge jongen. Deze Nigel is 12 jaar oud man. Wat ga jij zo zielig tegen hem doen dan.

Dit getuigd eerder van een niet al te hoog IQ van jou als je hem gaat afkraken.

Hij is 12 en dus nog maar een kind.

DOE NORMAAL!

Als je ff oplet....

Je moet niet alles even serieus nemen, mijn offtopic reactie quoten zonder in te gaan op de ontopic reactie: Doe dat in het vervolg even andersom. Iedereen weet dat je offtopic posts niet serieus hoeft te nemen.

Mijn ontopic deel van de post is wél serieus, vriendelijk, helpend en niets gemeens aan? :?

Niet zo opgefokt reageren joh, nergens voor nodig! :tu:

@AXIO hieronder: Wat een ophef, niet.... over vijf maanden terug!? :duh: Knap, da's een bijna net zo'n lange rel als het 360 VS ps3 topic.... Maar goed, ik ben geen moderator maar bij deze zal ik Dutchy3010 even PB'en. Geen waarde, dit topic.

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie spele nu wel erg voor moderatortje, wachtmaar tot een admin of mod komt om hier over te bepalen

maar eerlijk gezegt irriteer ik me ook wel aan al zijn topics in de laatste tijd die al gemaakt zijn en volstrekt onzinnig

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...