Jump to content

Huh?

-La Marcel#

Recommended Posts

Hallo,

ik was gta aanspelen net en ik wou me rank kijken ik was gister 2 dus ik dacht mischien is het al 3 maar tot me verbazing zie ik dat hij rank 0 is hoe kan dat er was toch een patch?

weet iemand hoe ik di kan oplossen geen antwoorden van meer spelen ofzo.

alvast bedankt,

groetjes marcel

Delen op andere websites

Dit is inderdaad een nogsteeds veelvoorkomend probleem en er is ook nogsteeds geen oplossing voor, het schijnt dat sommige er helemaal geen last van hebben en anderen weer wel, ik zelf ook, het is niet anders maar R* zal er vast (hopelijk) nog wel wat aan gaan doen. Er is dus op dit moment geen oplossing voor helaas.

Delen op andere websites

Hallo,

ik was gta aanspelen net en ik wou me rank kijken ik was gister 2 dus ik dacht mischien is het al 3 maar tot me verbazing zie ik dat hij rank 0 is hoe kan dat er was toch een patch?

alvast bedankt,

groetjes marcel

het schijnt dat sommige mensen hier nog last van hebben, vooral in het begin. het kan aan alles liggen

je hebt het wel in het verkeerde forum gepost , had eigenlijk in multiplayer gemoeten

Delen op andere websites

Hallo,

alvast bedankt,

groetjes marcel

het schijnt dat sommige mensen hier nog last van hebben, vooral in het begin. het kan aan alles liggen

je hebt het wel in het verkeerde forum gepost , had eigenlijk in multiplayer gemoeten

oow sorry

Delen op andere websites

Hallo,

alvast bedankt,

groetjes marcel

oow sorry

Waar het precies aan ligt weet nog niemand te vertellen, maar je rank komt vanzelf weer terug als het goed is. Je progress is niet verloren, alleen hij geeft het verkeerd weer, that's all!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...