kevin schilder Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 tijdens een missie van Packie moet je een bank beroven, je krijgt dan ook een bivakmuts maar kan je na die missie die bivakmuts houden of gaat ie dan weer weg. ik hoor het wel Groetjes Kevin Schilder Reageren
G-up94 Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 tijdens een missie van Packie moet je een bank beroven, je krijgt dan ook een bivakmuts maar kan je na die missie die bivakmuts houden of gaat ie dan weer weg.ik hoor het wel Groetjes Kevin Schilder Die kun je gewoon weer aan doen in je huis. Reageren
the max Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 tijdens een missie van Packie moet je een bank beroven, je krijgt dan ook een bivakmuts maar kan je na die missie die bivakmuts houden of gaat ie dan weer weg.ik hoor het wel Groetjes Kevin Schilder Die kun je gewoon weer aan doen in je huis. volgens mij niet hoor, ik weet bijna zeker dat het niet kan Reageren
G-up94 Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 tijdens een missie van Packie moet je een bank beroven, je krijgt dan ook een bivakmuts maar kan je na die missie die bivakmuts houden of gaat ie dan weer weg.ik hoor het wel Groetjes Kevin Schilder Die kun je gewoon weer aan doen in je huis. volgens mij niet hoor, ik weet bijna zeker dat het niet kan Wel, want ik had hem toevallig vanmiddag nog aangedaan. Reageren
Iscariah Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 tijdens een missie van Packie moet je een bank beroven, je krijgt dan ook een bivakmuts maar kan je na die missie die bivakmuts houden of gaat ie dan weer weg.ik hoor het wel Groetjes Kevin Schilder Die kun je gewoon weer aan doen in je huis. volgens mij niet hoor, ik weet bijna zeker dat het niet kan Het is zeker dat het wel kan! Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 (bewerkt) 100% edit dat je hem weer kan op doen Bewerkt: 28 mei 2008 door KronicSmoker187 Reageren
It's me, Niko Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 (bewerkt) Als je m ophebt, kryg je dan vaker en sneller politie achter je aan? Dat dacht ik namelijk. Kreeg ook opeens politie achter me aan toen ik in me eigen auto stapte . Bewerkt: 28 mei 2008 door It's me, Niko Reageren
Iscariah Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 (bewerkt) Als je m ophebt, kryg je dan vaker en sneller politie achter je aan?Dat dacht ik namelijk. Kreeg ook opeens politie achter me aan toen ik in me eigen auto stapte . Dat gebeurt wel vaker. Ik kreeg laatst zelfs politie achter me aan toen ik in de metro stapte! EDIT: Dat was zonder bivakmuts of getrokkens wapens trouwens... Bewerkt: 28 mei 2008 door Iscariah Reageren
THE_HYBRID Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Als je m ophebt, kryg je dan vaker en sneller politie achter je aan?Dat dacht ik namelijk. Kreeg ook opeens politie achter me aan toen ik in me eigen auto stapte . Dat gebeurt wel vaker. Ik kreeg laatst zelfs politie achter me aan toen ik in de metro stapte! EDIT: Dat was zonder bivakmuts of getrokkens wapens trouwens... heb gelezen in de opm dat mensen je ook kunnen herkennen en dan de politie bellen Reageren
Destilios Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Als je m ophebt, kryg je dan vaker en sneller politie achter je aan?Dat dacht ik namelijk. Kreeg ook opeens politie achter me aan toen ik in me eigen auto stapte . Dat gebeurt wel vaker. Ik kreeg laatst zelfs politie achter me aan toen ik in de metro stapte! EDIT: Dat was zonder bivakmuts of getrokkens wapens trouwens... heb gelezen in de opm dat mensen je ook kunnen herkennen en dan de politie bellen herkennen waarvan dan?? ik heb wel eens gehad dat ik een auto jatte dat ik een stukje reed en dat ik pas later politie achter me aankreeg maar dan zou dan wel idd kunnen dat mensen de popo's bellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.