Jump to content

Gta Samp laden loopt vast

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik weet niet of jullie ook vragen over Samp beantwoorden, hoop het wel.

Ik heb samp multiplayer voor een tijdje gebruikt, toen starte het ik het laatst weer eens op

en toen begon hij met laden en precies in het midden stopt hij, en hoor ik een "ding".

Dan krijg ik een fout ofzo, dan sluit ik Samp af, en is me beeldscherm resolutie heel groot.

Kunt u me asjeblieft helpen met deze vraag?

Alvast bedankt!

M.v.g,

Martijn.

Geplaatst:

Je moet ff 2 dingen checken:

- Heb je de nieuwste versie wel? Zo niet kun je die downloaden op www.sa-mp.com zoals je wellicht weet.

- Heb je onlangs mods geinstalleerd?

Als het dan nog niet werkt, tsja :puh: dan moet je het iemand anders vragen.

Greetz,

WaRioRZ

Geplaatst:

Heb je xfire?

Soms werkt het uitzetten van xfire.

Maar dan moet je wel eerst een foutmelding van xfire krijgen.

Want als xfire geen foutmelding geeft dan ligt het sowieso niet aan xfire.

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb je gemod en is er iets mis gelopen. Als je wil modden en ook SA:MP spelen, kan je best enkel de .txd en .dff bestanden vervangen en dus niet de tekstregels gaan veranderen. Dat kan voor problemen zorgen ;)

Misschien al je mods eens uninstallen?

Geplaatst:
Heb je xfire?

Soms werkt het uitzetten van xfire.

Maar dan moet je wel eerst een foutmelding van xfire krijgen.

Want als xfire geen foutmelding geeft dan ligt het sowieso niet aan xfire.

Xfire geeft vaak alleen een ander soort error dan de standaard en bekende 'Verzenden'/'Niet verzenden' error.

Over zijn probleem, misschien heeft hij een verkeerde versie. Je kan zien welke versie je hebt door rechtsonderin je beginscherm (da's 't scherm waar je in komt als je net de intro hebt gezien) te kijken. Er kunnen verschillende dingen staan:

niets --> V1.00

V1.01 --> V1.01

V2.00 --> V2.00

Met de laatste twee versies kun je niet modden. Om dan wel te kunnen modden moet je een programma, de zogenaamde patch downloaden. Dat kan hier. Als je hem hebt gedownload, start je hem op. Er zal een paar keer wat informatie worden gegeven, druk gewoon op 'Next'. Als er wordt gevraagd om de locatie van je GTA San Andreas, zal er al een locatie staan. Die locatie is gelijk aan de locatie die standaard bij de installatie wordt gebruikt. Heb je die gebruikt dan kan je verder gaan, is hij ergens anders geïnstalleerd moet je die vanzelfsprekend even opzoeken. Als je dat hebt gedaan ga je verder door op 'Next' te klikken, de patch zal zijn werk doen. Als hij klaar is even op 'Exit' drukken en je kunt modden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...