Jump to content

GTA 100% uitspelen zonder gebruik walkthrough voor unique jumps/flying rats?


Bulldog84

Recommended Posts

Ik vroeg me af of er mensen zijn die GTA games uitspelen zonder gebruik van een walkthrough voor de unique jumps, flying rats en in de andere gta's de rampages en hidden packages. Ik gebruik hem aleen voor dit soort dingen, want dat zelf vinden lijkt mij een klus waar enorm veel tijd in gaat zitten. Vooral als je er bijvoorbeeld nog een paar moet en je alles al hebt afgezocht. Weet je toch niet waar je moet zoeken?

Link to comment
Delen op andere websites

idd, die kaarten zijn heel handig. Zeker met die duiven. Die beesten zitten op de gekste plaatsen en dat vindt je nooit zonder een kaart. Daarom krijg je ook, als je de verhaallijn heb uitgespeeld, een mail van iemand dat je op die website moet kijken van: www.whattheydonot.... Dus dat geeft al aan dat je gwn op internet kan kijken voor de 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af of er mensen zijn die GTA games uitspelen zonder gebruik van een walkthrough voor de unique jumps, flying rats en in de andere gta's de rampages en hidden packages. Ik gebruik hem aleen voor dit soort dingen, want dat zelf vinden lijkt mij een klus waar enorm veel tijd in gaat zitten. Vooral als je er bijvoorbeeld nog een paar moet en je alles al hebt afgezocht. Weet je toch niet waar je moet zoeken?

Ja alle GTA's die ik op 100% heb uitgespeeld heb ik gedaan zonder gebruik te maken van een walkthrough voor de unique jumps en de rampages en hidden packages!

En ja dat kost vreselijk veel tijd maar de voldoening die je krijgt om de laatste HiddenPAckage te vinden na oneindig vaak door de stad te zijn gegaan is onbeschrijfelijk. Fantastisch is dat maar nogmaals het kost vreselijk veel tijd ja!!!!

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Repbon heeft wel een punt, en daarnaast, ja ik ga eerst zelf op zoek! Vooral ivm de DLC straks, en het online gamen is het meer dan raadzaam om eerst zelf te gaan zoeken zodat je de stad goed uit je hoofd leert kennen! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af of er mensen zijn die GTA games uitspelen zonder gebruik van een walkthrough voor de unique jumps, flying rats en in de andere gta's de rampages en hidden packages. Ik gebruik hem aleen voor dit soort dingen, want dat zelf vinden lijkt mij een klus waar enorm veel tijd in gaat zitten. Vooral als je er bijvoorbeeld nog een paar moet en je alles al hebt afgezocht. Weet je toch niet waar je moet zoeken?

Ja alle GTA's die ik op 100% heb uitgespeeld heb ik gedaan zonder gebruik te maken van een walkthrough voor de unique jumps en de rampages en hidden packages!

En ja dat kost vreselijk veel tijd maar de voldoening die je krijgt om de laatste HiddenPAckage te vinden na oneindig vaak door de stad te zijn gegaan is onbeschrijfelijk. Fantastisch is dat maar nogmaals het kost vreselijk veel tijd ja!!!!

:tu:

Ik wil da ook proberen, maar ik weet gewoon zeker dat dat iets is wat mij nooit, maar dan ook nooit lukt=P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...