wilc0 Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Help, ik heb geen missie's meer... ik heb nog maar 84 missie's gedaan... Ik heb zoveel procent mission progress op iedereen: Roman: 73.33% Jimmy: 50% Voor de rest heb ik allemaal 100% mission progress Ik heb ook al 10 random characters ontmoet. mijn laatste missie was: Liquidize the Assets Het is al een hele tijd geleden dat ik die missie gedaan heb (zo'n 50 dagen in het spel) ik heb in de tussentijd alle jobs gedaan, auto's voor Brucie en alle auto's voor Stevie. Als ik een keer rondbel krijg ik bij iedereen alleen maar voicemail en ik heb ook geen mailtjes... Mijn gameprogress is wel 78.56% maar zoals ik al zei heb ik ook al veel side-missions gedaan... Is dit gewoon een kwestie van afwachten of doe ik iets verkeerd??? Ik heb ook niks bijzonder op mijn radar staan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Welke story line missie heb je het laatst afgerond? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wilc0 Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Welke story line missie heb je het laatst afgerond? staat erbij, Liquidize the Assets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Help, ik heb geen missie's meer...ik heb nog maar 84 missie's gedaan... Ik heb zoveel procent mission progress op iedereen: Roman: 73.33% Jimmy: 50% Voor de rest heb ik allemaal 100% mission progress Ik heb ook al 10 random characters ontmoet. mijn laatste missie was: Liquidize the Assets Het is al een hele tijd geleden dat ik die missie gedaan heb (zo'n 50 dagen in het spel) ik heb in de tussentijd alle jobs gedaan, auto's voor Brucie en alle auto's voor Stevie. Als ik een keer rondbel krijg ik bij iedereen alleen maar voicemail en ik heb ook geen mailtjes... Mijn gameprogress is wel 78.56% maar zoals ik al zei heb ik ook al veel side-missions gedaan... Is dit gewoon een kwestie van afwachten of doe ik iets verkeerd??? Ik heb ook niks bijzonder op mijn radar staan... Dat is raar, Duurt wel heel lang als je 50 dagen in het spel gepasseerd bent en je hoort nog niks :S. Miss een fout in het spel. Je hoort gewoon gebeld te worden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wilc0 Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Help, ik heb geen missie's meer...ik heb nog maar 84 missie's gedaan... Ik heb zoveel procent mission progress op iedereen: Roman: 73.33% Jimmy: 50% Voor de rest heb ik allemaal 100% mission progress Ik heb ook al 10 random characters ontmoet. mijn laatste missie was: Liquidize the Assets Het is al een hele tijd geleden dat ik die missie gedaan heb (zo'n 50 dagen in het spel) ik heb in de tussentijd alle jobs gedaan, auto's voor Brucie en alle auto's voor Stevie. Als ik een keer rondbel krijg ik bij iedereen alleen maar voicemail en ik heb ook geen mailtjes... Mijn gameprogress is wel 78.56% maar zoals ik al zei heb ik ook al veel side-missions gedaan... Is dit gewoon een kwestie van afwachten of doe ik iets verkeerd??? Ik heb ook niks bijzonder op mijn radar staan... Dat is raar, Duurt wel heel lang als je 50 dagen in het spel gepasseerd bent en je hoort nog niks :S. Miss een fout in het spel. Je hoort gewoon gebeld te worden... het enige waar ik over gebeld wordt is of we gaan darten of zo... maar hoeveel dagen is het wachten normaal dan, want ik wel gelezen dat er nog meer mensen etm zo'n probleem erin... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Ik denk dat je gewoon het spel hebt uitgespeeld, en dat het verkeerd aangeduid staat[/color Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wilc0 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 @zezima0014, dat heb ik niet, want ik heb nog geen missie's gedaan waarvan ik gelezen heb wat er later zou gebeurem. Bijvoorbeeld of ik Dimitri laat leven of neit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Floris_k Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Ik heb hetzelfde probleem na 'Diamonds are a girls best friend' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wilc0 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Ik ben erachter gekomen wat het probleem was!!! Ik had een missie bij Pegorino, maar zijn icoontje stond niet op mijn map. dus ik heb hem zelf gezocht en gevonden Nu ben ik bezig met de rest van de missie's Maar toch wel slecht dat het spel geen icoon neerzet voor mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.