Scarface92 Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Beste mensen! Als je de missie 'Taking in the Trash' hebt voltooid krijg je de Vuilniswagen kleding gratis tot je beschikking! Ik wou dit even mededelen voor de mensen die het nog niet wisten. En het staat ook nog niet bij de beschrijving van de missie op WikiGTA. Mvg, GrandTheftTwanO Reageren
Hackman Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Na de missie hou je de kleding aan dus dan weet je dat het in je kleerkast zit, geld trouwens ook voor het motor-pak van I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle. Reageren
Brambor Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Na Three Leaf Cover krijg je trouwens die bivakmuts ^^ dat valt niet echt op, omdat je hem na de missie niet meer op hebt... Reageren
freestyla Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 bivakmuts, albanees motorpak en vuilnisman kleren heb ik ook. Maar de dokters kleren en claude kleren ben ik kwijt is dat bij iedereen zo ? Reageren
Dimitri Rascalov Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 bivakmuts, albanees motorpak en vuilnisman kleren heb ik ook. Maar de dokters kleren en claude kleren ben ik kwijt is dat bij iedereen zo ? Hoe kwam je aan de dokters-kleren dan? Reageren
Big Playahh Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 bivakmuts, albanees motorpak en vuilnisman kleren heb ik ook. Maar de dokters kleren en claude kleren ben ik kwijt is dat bij iedereen zo ? Hoe kwam je aan de dokters-kleren dan? na de missie FLATLINE krijg je die maar ik zit daar vast :$ Reageren
Dimitri Rascalov Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 bivakmuts, albanees motorpak en vuilnisman kleren heb ik ook. Maar de dokters kleren en claude kleren ben ik kwijt is dat bij iedereen zo ? Hoe kwam je aan de dokters-kleren dan? na de missie FLATLINE krijg je die maar ik zit daar vast :$ Van wie is die missie? Reageren
Big Playahh Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 bivakmuts, albanees motorpak en vuilnisman kleren heb ik ook. Maar de dokters kleren en claude kleren ben ik kwijt is dat bij iedereen zo ? Hoe kwam je aan de dokters-kleren dan? na de missie FLATLINE krijg je die maar ik zit daar vast :$ Van wie is die missie? phil bell Reageren
Hackman Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 En het Claude-pak kun je volgens mij alleen krijgen in het huis van Playboy X[/font]. Als je daar dan saved en je gaat in de klerenkast kijken zitten ze er bij, maar echt alleen in het huis van Playboy X[/font]. Reageren
Iscariah Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 En het Claude-pak kun je volgens mij alleen krijgen in het huis van Playboy X[/font]. Als je daar dan saved en je gaat in de klerenkast kijken zitten ze er bij, maar echt alleen in het huis van Playboy X[/font]. Helemaal juist! Dus mocht je Dwayne hebben doodgeschoten[/font], dan heb je dikke pech. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.