Jump to content

volgende eiland


michelIII

Recommended Posts

eej Na welke missie kom je op het 2e eiland?

en na welke naar het 3e eiland

thx!

Geen idee na welke missie, maar het 2e krijg je tussen de 18 en 25 procent game progress, en het derde geloof ik na zo'n 30 procent. Het varieert omdat het afhankelijk is van je eigen keuzes. :tu: Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

eej Na welke missie kom je op het 2e eiland?

en na welke naar het 3e eiland

thx!

Geen idee na welke missie, maar het 2e krijg je tussen de 18 en 25 procent game progress, en het derde geloof ik na zo'n 30 procent. Het varieert omdat het afhankelijk is van je eigen keuzes. :tu: Succes!

ik weet het. ik had nog gekeken toen ik het 2de land kreeg. je moet 30 missies voltooien wil je naar het 2de land.

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat je Michael Faustin hebt vermoord en je appartement in Broker in de fik wordt gestoken, heb je een safehouse in Bohan. Volgens mij kun je voor het eerst naar Alconquin als je Playboy X daar ergens moet afzetten, dus bij één van de missies van Elizabeth of Manny.

Je kunt voor het eerst naar Alderney naar de missies van Packie (ik dacht Three Leaf Clover). Dit laatste weet ik niet zeker maar zo ongeveer wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...