Jump to content

Auto's stevie


peter-de-gekste

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik vroeg me af, als je een auto, voor stevie vind, en je zet die op je parkeerplaats en je maakt jezelf vervolgens dood, blijft hij dan op de parkeerplaats staan? En als hij op je parkeerplaats blijft staan, kun je hem dan nog een keer vinden op de plek waar je hem orgineel gevonden hebt? Want ik wil dit graag doen met de Infernus.

MvG

Peter-de-gekste

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me onredelijk alleen je kunt het altijd proberen, je kunt trouwens ook een Infernus krijgen door alle missies van Bernie te doen :Y

Dat weet ik ja, ik had hem ook.

Maar ik heb hem voor mijn savehouse in Alderny gezet, en toen heb ik hem niet goed afgesloten, en nu issie foetsie..

Link to comment
Delen op andere websites

De auto zal gewoon weer respawnen op de originele plaats. Dus er is geen probleem, het geeft niet dat hij weg is... ;)

Daar ben ik dus nog eens gaan kijken, maar hij stond er dus niet meer..

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen,

Ik vroeg me af, als je een auto, voor stevie vind, en je zet die op je parkeerplaats en je maakt jezelf vervolgens dood, blijft hij dan op de parkeerplaats staan? En als hij op je parkeerplaats blijft staan, kun je hem dan nog een keer vinden op de plek waar je hem orgineel gevonden hebt? Want ik wil dit graag doen met de Infernus.

MvG

Peter-de-gekste

Je, gebruikt, in, je, eerste, zin, nog, meer, comma's, dan, ik, dat, altijd, doe... :puh: <- Sorry, grapje. Maar het is wel zo. Maar om antwoord te geven op je vraag: In principe zou je dat kunnen doen. Maar aangezien het spel nogal wat fouten bevat EN omdat ik het zelf niet heb geprobeert, kan ik je niet garanderen dat het goed gaat. Je hebt zelf al gepost dat de auto niet meer op z'n plaats is gerespawnt, ik geef je één advies: Probeer later nog eens te kijken op die plek of anders zal je toch die wagen van je parkeervak moeten halen en naar de garage rijden. In Bohan kom je trouwens vaak wagens tegen waar je zelf in zit. Ook bij je savehouse. Dus ga voordat je het dan naar de garage gaat, ga dan even op zoek naar zo'n duplicaat en parkeer die dan gauw in je parkeervak! Opgelost. Als je hem niet binnen 5 minuten vindt, probeer het dan met die wagen in een andere buurt opnieuw. Zoek wel steeds in de buurt van een savehouse. Suc6!

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

De auto zal gewoon weer respawnen op de originele plaats. Dus er is geen probleem, het geeft niet dat hij weg is... ;)

Daar ben ik dus nog eens gaan kijken, maar hij stond er dus niet meer..

Dan is hij gewoonweg nog niet gerespawned.

Je moet even wegrijden en terugkomen. Ik weet wel bijna zeker dat hij weer gaat respawnen, was bij mij ook zo dusja...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben tot nu toe twee keer de Infernus tegen gekomen, en ik zal jullie vertellen hoe. Start een Race van Brucie, ga in een dure/sport wagen rijden en opeens zie je allemaal sportwagens. Het klinkt ongeloofwaardig, maar het werkt !. Ik deed het een keer, en opeens zag ik allemaal Turismo's, Super GT's, Banshee's en Infernussen :puh:

Ik zag er enorm veel, maar helaas kun je er maar één tegelijk meenemen :ch: Ik paktte de Infernus eruit, en zette hem voor mijn Safehouse in het gele vlak. Ik deed het hele trucje opnieuw, maar helaas, nu zag ik er niet één meer. Maar na een paar keer proberen, dan komen er weer wat. Het is heel erg raar, maar het werkt 100 %

DSgregor ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Srry maar ik heb de hele verhaallijn uigespeeld, alle "jobs" van jacop en races maar ik zie alleen zo'n garage maar ik heb nog nooit een smsje gekregen van stevie ook niet naar smackdown!

Link to comment
Delen op andere websites

Srry maar ik heb de hele verhaallijn uigespeeld, alle "jobs" van jacop en races maar ik zie alleen zo'n garage maar ik heb nog nooit een smsje gekregen van stevie ook niet naar smackdown!

Dacht ik eerst ook, check je inbox maar eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Het truckje werkte ook bij mij. Ik moest een auto stelen voor Stevie en ik moest de wouten afschudden en toen dat was gelukt reed ik weer langs dezelfde plek en daar stond er nog een. Wat betreft de SMSjes van Stevie, verwijder gewoon alle SMSjes die je niet meer nodig hebt en dan vind je hem wel. Je kunt Stevies SMS niet wissen voordat hij is afgehandeld dus dan kom je hem vanzelf tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...