Nissan Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Hey leden, ik krijg steeds deze errorcode bij MSN: 80048412 Ik heb ook al een nieuwe account aangemaakt maar hij doet het nog steeds niet. Reageren
Arthis Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Mischien kan je deze site eens chekken Reageren
Nissan Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Okey, maar ik heb Mozilla Firefox en geen Internet Explorer, waar vind ik dan 3. Verwijder de tijdelijke internet bestanden: - In Internet Explorer ga je naar Extra --> Internet-opties en klik dan op het tabblad Algemeen als deze niet standaard geopend is. - onder "Tijdelijke internet-bestanden" klik je op "Bestanden verwijderen". - Vink "Ook alle offline items verwijderen" aan en klik op OK en dan nog eens Reageren
NTAuthority Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Dit moet toch in IE gebeuren, Microsoft is zo lief geweest om in elk product wat ze uitbrengen IE-integratie in te bouwen voor basisdingen (zoals hier delen van de Passport-integratie), en je hebt dus 100% zeker WEL IE als je Windows draait, want Windows zonder IE-core kan namelijk niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.