Jump to content

Gta San Andreas saved game

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik heb via deze site een saved game gedownload van GTA San Andreas

alleen jullie zeggen dat die in Userfiles geplaatst moet worden, alleen die map staat er niet bij mij:

ik heb deze mappen:

* Anim

* Data

* Movies

* Text

* Audio

* Models

* ReadMe

en nog wat losse files staan?

maar waar moet ik deze dan plaatsen?

Gr.

Geplaatst:

De map 'GTA San Andreas User Files' staat ook helemeaal niet in de root GTA San Andreas map. Je kunt deze map vinden in 'Mijn Documenten', dus neem daar eens een kijkje. In Mijn Documenten staat dus GTA San Andreas User Files, en daar weer in staat een mapje Gallery, Replays en User Tracks. Ook staan er losse bestanden (waaronder de savegames).

Geplaatst: (bewerkt)

Deze map zal niet bij je program files staan, maar gewoon bij je documenten.

In dat mapje zitten ook je genomen foto's met het fototoestel en je User Tracks voor de User Track PLayer die je dus kan beluisteren tijdens het spelen van GTA San Andreas.

Je moet je savegame niet in een van deze mapjes steken, maar gewoon in de map zelf.

succes ^^

EDIT:

You've Knocked me Out, K.O. ;)

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Als ik nu San Andreas open, en de saved game pak, dan sluit die San Andreas af met een foutmelding?

zoiets van: GTA_exe moet afgesloten worden ivm een foutmelding, en dan niet verzenden/wel verzenden

iemand een idee hoe dit zal komen?

Geplaatst:
Als ik nu San Andreas open, en de saved game pak, dan sluit die San Andreas af met een foutmelding?

zoiets van: GTA_exe moet afgesloten worden ivm een foutmelding, en dan niet verzenden/wel verzenden

Ik zal eerst de savegame verwijderen,kijken of hij het zonder die savegame wel doet.Als dat het geval is,zal je een andere savegame moeten downloaden,of helemaal geen.

Geplaatst:

Dan komen de versies van het spel en je savegame niet overeen met elkaar. Als je versie 1 hebt moet je ook een v1 savegame downloaden en zo ook met versie 2. Bij alle savegames in >>de downloadsectie van dit forum<< staat er aangegeven voor welke versie deze geschikt is. Het is mogelijk om savegames van beide versies te spelen, meer informatie staat in >>dit topic van Jow Tommy Verceti<<. In dit topic staat ook beschreven hoe je kan herkennen welke versie jij hebt (als je dat nog niet weet). Succes ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...