Grand Theft Brommer Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 kijk eindelijk kan ik probleemloos door al die corona's vliegen (hé hé ) maar dat landen! dat gaat verot bij mij! kunnen jullie wat tips daarvoor geven? bedankt alvast! Reageren
Donwell Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ik neem aan dat je de missie 'Circle Airstrip and Land' aan het proberen bent. Dit is, zoals je waarschijnlijk al hebt opgemerkt, dezelfde oefening als de voorgaande maar hierin moet je alleen nog landen. Aangezien je aangeeft dat je probleemloos door de corona's kunt vliegen, kun je dus redelijk sturen. In de tweede oefening heb je leren landen. Zorg ervoor dat je zo stuurt, na het nemen van de corona's, dat je de runway recht voor je hebt. Daarna hoef je alleen oefening 2 opnieuw uit te voeren: landingsgestel uitklappen, gas minderen en stoppen op de runway. Op zich dus geen tips, slechts een soort herhaling van voorgaande oefeningen. Succes! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 (bewerkt) Zorg er ook voor dat je niet te snel en te steil daalt, hierdoor kan je Rustler sneller beschadigen (anders stuiter je zo op de landingsbaan ). Rem op tijd af, je kan beter aan het einde eventueel extra gas geven en in de marker rijden dan dat je te snel gaat en voorbij de marker schiet. Succes Bewerkt: 29 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
joppie Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Makkelijk is afremmen in de lucht en als je dan uiteindelijk op de grond staat de handrem in te drukken. Zorg dat je niet stil komt te staan want als je in de rode maker stopt krijg je extra punten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.