Jump to content

politiebureau?

Scarface92

Recommended Posts

Beste mensen!

In GTA IV zijn er veel politiebureaus die je niet kunt betreden. :(

Zijn er ook bureaus waar je wel een kijkje in kunt nemen, zoja waar kun je die vinden?

Zou iemand de locatie's kunnen aangeven doormiddel van de SnapMap.

Alvast bedankt,

GrandTheftTwanO :clown:

Delen op andere websites

Er was laatst iemand die had een screen daarvan dat hij daar binnen was, ook een snapmap was er bij. Dus ik ging er heen maar de deur zat helemaal dicht dus ik heb nog niet gezien dat er een is die daadwerkelijk te betreden is.

Delen op andere websites

vaak kan je er wil in maar moet je de goede deur vinden. ik weet niet hoe een snapmap werkt, maar de weg die langs de boven kant van het park loopt in algonquin moet je naar rechts rijden daar is een politiestation waar je in kan en je kan er een annhiliator van het dak jatten :Y:tu:

Delen op andere websites

hij is hier ergens, dan moet je opzoek gaan naar zo'n staaf balie ding (zoals bij een spoorweg overgang), die gaat dan open, moet je langs rijden, dan moet je opzoek gaan naar 2 deuren helemaal achterin, dan de trap oplopen, dan zie je het vanzelf wel

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...819,302|819,302

btw, hij staat er niet (bij mij tenminste) als je nog niet alle eilanden ge-unlocked heb

Delen op andere websites

hij is hier ergens, dan moet je opzoek gaan naar zo'n staaf balie ding (zoals bij een spoorweg overgang), die gaat dan open, moet je langs rijden, dan moet je opzoek gaan naar 2 deuren helemaal achterin, dan de trap oplopen, dan zie je het vanzelf wel

btw, hij staat er niet (bij mij tenminste) als je nog niet alle eilanden ge-unlocked heb

Ja klopt, het kan :D Ik ben er namelijk net nog ingeweest zelf. En het is ongeveer aan die lange straat (3 straten onder dan dat jij hebt aangegeven) ;)

Bewerkt: door mutijn
Delen op andere websites

Ja klopt, het kan :D Ik ben er namelijk net nog ingeweest zelf. En het is ongeveer aan die lange straat (3 straten onder dan dat jij hebt aangegeven) ;)

Het politiebureau waar ik tot nu toe in ben geweest is hier. Het gebouw ernaast kan je in dankzij een trappeninterieur.

Vervolgens kan je vanaf het dak op het dak van het politiebureau springen. Je komt op het heliplatform terecht, daar ga je vanaf en loop even rond op het dak tot je de deur tegenkomt waar je inkan. Wellicht zoals hierboven is vermeld zijn er meerdere ingangen, maar dit is de ingang die ik ontdekte! :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...