Scarface92 Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Beste mensen! In GTA IV zijn er veel politiebureaus die je niet kunt betreden. Zijn er ook bureaus waar je wel een kijkje in kunt nemen, zoja waar kun je die vinden? Zou iemand de locatie's kunnen aangeven doormiddel van de SnapMap. Alvast bedankt, GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Er was laatst iemand die had een screen daarvan dat hij daar binnen was, ook een snapmap was er bij. Dus ik ging er heen maar de deur zat helemaal dicht dus ik heb nog niet gezien dat er een is die daadwerkelijk te betreden is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikey cool6 Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 ik dacht oost van middle park ergens, in Alconquin, ik ben er zelf nog nooit geweest, maar dat had ik dacht ik een keer gelezen op het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2008 Ik ben er nog geen een tegengekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jasper_ Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 vaak kan je er wil in maar moet je de goede deur vinden. ik weet niet hoe een snapmap werkt, maar de weg die langs de boven kant van het park loopt in algonquin moet je naar rechts rijden daar is een politiestation waar je in kan en je kan er een annhiliator van het dak jatten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 hij is hier ergens, dan moet je opzoek gaan naar zo'n staaf balie ding (zoals bij een spoorweg overgang), die gaat dan open, moet je langs rijden, dan moet je opzoek gaan naar 2 deuren helemaal achterin, dan de trap oplopen, dan zie je het vanzelf wel http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...819,302|819,302 btw, hij staat er niet (bij mij tenminste) als je nog niet alle eilanden ge-unlocked heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mutijn Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) hij is hier ergens, dan moet je opzoek gaan naar zo'n staaf balie ding (zoals bij een spoorweg overgang), die gaat dan open, moet je langs rijden, dan moet je opzoek gaan naar 2 deuren helemaal achterin, dan de trap oplopen, dan zie je het vanzelf welhttp://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...819,302|819,302 btw, hij staat er niet (bij mij tenminste) als je nog niet alle eilanden ge-unlocked heb Ja klopt, het kan Ik ben er namelijk net nog ingeweest zelf. En het is ongeveer aan die lange straat (3 straten onder dan dat jij hebt aangegeven) Bewerkt: 30 mei 2008 door mutijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 hij is hier ergens, dan moet je opzoek gaan naar zo'n staaf balie ding (zoals bij een spoorweg overgang), die gaat dan open, moet je langs rijden, dan moet je opzoek gaan naar 2 deuren helemaal achterin, dan de trap oplopen, dan zie je het vanzelf welhttp://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...819,302|819,302 btw, hij staat er niet (bij mij tenminste) als je nog niet alle eilanden ge-unlocked heb Ja klopt, het kan Ik ben er namelijk net nog ingeweest zelf. En het is ongeveer aan die lange straat (3 straten onder dan dat jij hebt aangegeven) Het politiebureau waar ik tot nu toe in ben geweest is hier. Het gebouw ernaast kan je in dankzij een trappeninterieur. Vervolgens kan je vanaf het dak op het dak van het politiebureau springen. Je komt op het heliplatform terecht, daar ga je vanaf en loop even rond op het dak tot je de deur tegenkomt waar je inkan. Wellicht zoals hierboven is vermeld zijn er meerdere ingangen, maar dit is de ingang die ik ontdekte! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.