Jump to content

Cheats online?


Mikey cool6

Recommended Posts

hee,

is het mogelijk om online te cheaten? wat ik kreeg vanmiddag iemand maar niet dood, ik denk, is hij nu een cheater, of ligt het aan mij...

als je kan cheaten online zou het wel heel stom en oneerlijk zijn

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ik vind het niet normaal om via het internet te cheaten je verpest alleen het spelen van een ander dus wees slim nee doe het niet!

2. Volgens mij is het hier een verboden onderwerp

nee hoor, cheaten is geen verboden onderwerp. Het is vervelend, maar behoord niet tot warrez. Natuurlijk wel wanneer je gaat vragen hoe je cheat, maar de vraag in dit topic is eerder gesteld in de trant van: "Is het mogelijk óm te cheaten online". Ik heb tot nog toe niets gevonden over cheaten op de MP-versie van GTAIV. Ga er dan ook maar vanuit dat het gewoon een bugje was.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ik vind het niet normaal om via het internet te cheaten je verpest alleen het spelen van een ander dus wees slim nee doe het niet!

helemaal mee eens :Y ik was zelf ook niet van plan om te cheaten, ik heb het spel ook uitgespeelt, en ik heb in single player ook nooit Cheats gebruikt...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel meegemaakt dat ik ergens op een gebouw stond te sniperen en ik schoot wel 20 keer op iemand ook raak maar hij bleef gewoon stil staan zou het kunnen dat het een cheater is want bellen kan ik niet of is het gewoon een internet fout dat het internet een paar secconden te traag is

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is dat gewoon in te stellen door de host ofzo want ik had ook een keer een match waarbij niemand dood kon de kogels alleen door vallen ging er 5% af ofzo

nope cheaten kan niet online. btw dat wat jij meegemaakt had zal wel friendly fire off zijn. was het free mode?

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ik vind het niet normaal om via het internet te cheaten je verpest alleen het spelen van een ander dus wees slim nee doe het niet!

2. Volgens mij is het hier een verboden onderwerp

nee hoor, cheaten is geen verboden onderwerp. Het is vervelend, maar behoord niet tot warrez. Natuurlijk wel wanneer je gaat vragen hoe je cheat, maar de vraag in dit topic is eerder gesteld in de trant van: "Is het mogelijk óm te cheaten online". Ik heb tot nog toe niets gevonden over cheaten op de MP-versie van GTAIV. Ga er dan ook maar vanuit dat het gewoon een bugje was.

ligt er aan. Als R*star dit mogelijk had gemaakt om te cheaten online zou dit niet verboden zijn. Hacken natuurlijk wel. (maar cheats werken niet want je moet daar voor nummers in tikken en dat kan niet online ^^

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is dat gewoon in te stellen door de host ofzo want ik had ook een keer een match waarbij niemand dood kon de kogels alleen door vallen ging er 5% af ofzo

nope cheaten kan niet online. btw dat wat jij meegemaakt had zal wel friendly fire off zijn. was het free mode?

ja klopt dat bedoelde ik ook niet dat je kan instellen om te cheaten maar instellen van niet dood gaan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...