peter99 Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) hee, hebben jullie dat ook wel eens gezien?? een leven brandweer man in een ontplofte brandweer auto zien rijden . ik heb een keer een brandweer auto opgeblazen en toen kwam die brandweerman eraan en die gaat er in zitten !!! :unsure: :unsure: en rijd ook nog weg VREEMD Bewerkt: 26 februari 2005 door peter99 Reageren
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 hee, hebben jullie dat ook wel eens gezien?? een leven brandweer man in een ontplofte brandweer auto zien rijden .ik heb een keer een brandweer auto opgeblazen en toen kwam die brandweerman eraan en die gaat er in zitten !!! :unsure: :unsure: VREEMD Probeerde hij er dan weg mee te rijden ofzo Waarschijnlijk weer zo een bug ... :blink: Reageren
peter99 Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 hij reed er gewoon mee weg ... Reageren
killarboy Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Dat is een bug, de brandweerman zijn actie zal waarschijnlijk 'geregistreerd' zijn voordat de wagen ontplofte. Dan kan hij ermee weg. Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 is denk ik een bug wat dragonmaster zegt ik had dat ook met de politie ik zat te liften op een bobcat en toen kwam er een politie motor achter mij aan en ik knalde de hele motor uitelkaar maar hij bleef door rijden super raar. :huh: Reageren
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Dat is een bug, de brandweerman zijn actie zal waarschijnlijk 'geregistreerd' zijn voordat de wagen ontplofte. Dan kan hij ermee weg. Ja dat zou wel kunnen. Hij zou juist willen instappen en dan ontplofte die brandweer wagen juist Reageren
peter99 Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 het zou kunnen... :o :o Reageren
killarboy Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Dat is een bug, de brandweerman zijn actie zal waarschijnlijk 'geregistreerd' zijn voordat de wagen ontplofte. Dan kan hij ermee weg. Ja dat zou wel kunnen. Hij zou juist willen instappen en dan ontplofte die brandweer wagen juist kan, als hij een eindje moet lopen en jij schiet ondertussen de wagen stuk dan gaat zijn actie niet vervallen en rijdt weg Reageren
peter99 Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 het is allemaal heel erg vreemd , Reageren
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Er zijn idd wel heel erg rare dingen in San Andreas. Hoe komen de mensen er toch steeds op? :huh: Reageren
peter99 Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 door goed te kijken ??? Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) Er zijn idd wel heel erg rare dingen in San Andreas.Hoe komen de mensen er toch steeds op? :huh: ja idd je kan zelf in het niets vallen en dan val je val je en val je ik snap er nix van en vervolgen sta je in burgershot :huh: :huh: :huh: er zitten vet veel bugs in deze gta echt zonde <_< Bewerkt: 26 februari 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) door goed te kijken ??? De mensen die er niet naar zoeken vinden altijd rare dingen. Meestal als je er naar zoekt vind je het gewoon niet. Misschien kon je dan wel bij die brandweerman mee in stappen, als hij dat dan ook kan @Biohazard1990yakuza:Maarja met die bugs kan je wel echt lache soms. :lol: Bewerkt: 26 februari 2005 door Dragonmaster Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 misschien is het gewoon een easteregg maar ik denk ook een bug heb het zelf nog niet meegemaakt lijkt mij wel stoer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.