Jump to content

Het enge hoofd van het blijheidsbeeld...


Dx11

Recommended Posts

Mysterie opgelost, het was nep...

gta_by_PrincessTigerLili.jpg

Zo kan het hoofd van het blijheidsbeeld er van dichtbij uitzien, als je geluk hebt en het in het goed licht ziet tenminste, het schijnt namelijk zo te zijn dat het gezicht van uitdrukking kan veranderen naarmate het licht anders valt of je vanaf een andere hoek/hoogte kijkt... Dit wordt ook besproken op het engelse GTA Forum,

Ook lijkt het gezicht vrij veel op Hilary Clinton, maar dat was al algemeen bekend... Maar wat vinden jullie er nou van, zal het echt zo zijn dat het gezicht misschien kan veranderen naarmate je andere beslissingen maakt in het spel? Want deze screen is echt niet nep dat mag wel duidelijk zijn, anders kan diegene wel heel goed fotoshoppen (zie ook het rode licht van de duif op het hoofd)...

Voor iedereen die fatsoenlijk engels kan ook zeker even het engelse topic lezen, daar is nog veel meer hierover te vinden.

Overigens, zoals jullie allemaal weten, heeft het beeld een kloppend hart, wat misschien kan verklaren dat ze "leeft" ??

Dit is trouwens dus nogmaals niet door mij gevonden maar door tiger mimi van de engels GTA Forums.

Bewerkt: door Dx11
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dx11

    9

  • Little Jacob

    6

  • Hackman

    4

  • Mikey cool6

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje nep uitzien...

van een afstandje (kleintje maar, via een heli) ziet hij er inderdaad heel anders uit (dacht ik)

Dat is dus ook juist het misterie, er wordt gesuggereerd dat de uitdrukking veranderd, maar niemand weet waardoor, mogelijk dus lichtinval/tijdstip/kijkhoek/ of misschien zelfs keuzes in het spel...

Link to comment
Delen op andere websites

eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje nep uitzien...

van een afstandje (kleintje maar, via een heli) ziet hij er inderdaad heel anders uit (dacht ik)

Dat is dus ook juist het misterie, er wordt gesuggereerd dat de uitdrukking veranderd, maar niemand weet waardoor, mogelijk dus lichtinval/tijdstip/kijkhoek/ of misschien zelfs keuzes in het spel...

ja, het zou wel onwijs grappig zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm

Ik zal vanavond eens langsvliegen in mijn spel en eens even kijken.

Ik zal dat in mijn spel doen (ongeveer halverwege) op 2 verschillende tijdstippen en met de savegame van mijn vriendin (die is nog helemaal aan het begin) op ongeveer dezelfde tijdstippen en kijken of ik verschil kan ontdekken....

Ben echt benieuwd :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het is iniedergeval niet het licht of de kijkhoek, zie maar:

sohud1.gif

Die zijn namelijk precies hetzelfde hier, het gezicht kan dus blijkbaar veranderen van uitdrukking...

Fasinerend nietwaar?

Bewerkt: door Dx11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...