Dx11 Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 (bewerkt) Mysterie opgelost, het was nep... Zo kan het hoofd van het blijheidsbeeld er van dichtbij uitzien, als je geluk hebt en het in het goed licht ziet tenminste, het schijnt namelijk zo te zijn dat het gezicht van uitdrukking kan veranderen naarmate het licht anders valt of je vanaf een andere hoek/hoogte kijkt... Dit wordt ook besproken op het engelse GTA Forum, Ook lijkt het gezicht vrij veel op Hilary Clinton, maar dat was al algemeen bekend... Maar wat vinden jullie er nou van, zal het echt zo zijn dat het gezicht misschien kan veranderen naarmate je andere beslissingen maakt in het spel? Want deze screen is echt niet nep dat mag wel duidelijk zijn, anders kan diegene wel heel goed fotoshoppen (zie ook het rode licht van de duif op het hoofd)... Voor iedereen die fatsoenlijk engels kan ook zeker even het engelse topic lezen, daar is nog veel meer hierover te vinden. Overigens, zoals jullie allemaal weten, heeft het beeld een kloppend hart, wat misschien kan verklaren dat ze "leeft" ?? Dit is trouwens dus nogmaals niet door mij gevonden maar door tiger mimi van de engels GTA Forums. Bewerkt: 31 mei 2008 door Dx11 Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 wat een sadistisch beeld zeg, zeker teveel koffie gedronken Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje nep uitzien... van een afstandje (kleintje maar, via een heli) ziet hij er inderdaad heel anders uit (dacht ik) Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ik ga er dalijk eventjes langs vliegen. Echter bepaald knap is ze niet... Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje nep uitzien...van een afstandje (kleintje maar, via een heli) ziet hij er inderdaad heel anders uit (dacht ik) Dat is dus ook juist het misterie, er wordt gesuggereerd dat de uitdrukking veranderd, maar niemand weet waardoor, mogelijk dus lichtinval/tijdstip/kijkhoek/ of misschien zelfs keuzes in het spel... Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje nep uitzien...van een afstandje (kleintje maar, via een heli) ziet hij er inderdaad heel anders uit (dacht ik) Dat is dus ook juist het misterie, er wordt gesuggereerd dat de uitdrukking veranderd, maar niemand weet waardoor, mogelijk dus lichtinval/tijdstip/kijkhoek/ of misschien zelfs keuzes in het spel... ja, het zou wel onwijs grappig zijn.. Reageren
Think Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 ZO ENG!!!!! Ik had het nog nooit van zo dicht bij gezien, het lijkt op zo'n killer clown!!! Reageren
metal_wario Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Op die forum staat er dat het gephotoshopt is. Maar ik weet niet zeker, die keuze die je maakt en dat gezicht lijkt me logish. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Hoe kan je ingame zon een view krijgen op het beeld? Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Hoe kan je ingame zon een view krijgen op het beeld? (vanuit een heli) even door je cinematic views scrollen (dmv rechte analoge stick) Reageren
Fresh ★ Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ziet er maar creepy uit, ik kom nooit meer in de buurt van dat beeld. ^^ Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Nieuw bewijs: Wie dit zo op deze manier kan fotoshoppen, is echt, naja die persoon bestaat niet. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Hmmm Ik zal vanavond eens langsvliegen in mijn spel en eens even kijken. Ik zal dat in mijn spel doen (ongeveer halverwege) op 2 verschillende tijdstippen en met de savegame van mijn vriendin (die is nog helemaal aan het begin) op ongeveer dezelfde tijdstippen en kijken of ik verschil kan ontdekken.... Ben echt benieuwd Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Het is iniedergeval niet het licht of de kijkhoek, zie maar: Die zijn namelijk precies hetzelfde hier, het gezicht kan dus blijkbaar veranderen van uitdrukking... Fasinerend nietwaar? Bewerkt: 30 mei 2008 door Dx11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.