Jump to content
Geplaatst:
comment_1002442

Mysterie opgelost, het was nep...

gta_by_PrincessTigerLili.jpg

Zo kan het hoofd van het blijheidsbeeld er van dichtbij uitzien, als je geluk hebt en het in het goed licht ziet tenminste, het schijnt namelijk zo te zijn dat het gezicht van uitdrukking kan veranderen naarmate het licht anders valt of je vanaf een andere hoek/hoogte kijkt... Dit wordt ook besproken op het engelse GTA Forum,

Ook lijkt het gezicht vrij veel op Hilary Clinton, maar dat was al algemeen bekend... Maar wat vinden jullie er nou van, zal het echt zo zijn dat het gezicht misschien kan veranderen naarmate je andere beslissingen maakt in het spel? Want deze screen is echt niet nep dat mag wel duidelijk zijn, anders kan diegene wel heel goed fotoshoppen (zie ook het rode licht van de duif op het hoofd)...

Voor iedereen die fatsoenlijk engels kan ook zeker even het engelse topic lezen, daar is nog veel meer hierover te vinden.

Overigens, zoals jullie allemaal weten, heeft het beeld een kloppend hart, wat misschien kan verklaren dat ze "leeft" ??

Dit is trouwens dus nogmaals niet door mij gevonden maar door tiger mimi van de engels GTA Forums.

Bewerkt: door Dx11

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 4.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1003065

Creepy ja, ff kijken dadelijk :schater:

EDIT: Heb gekeken, bij mij ziet hij er (nog) aardig normaal uit. Om dat te bewijzen heb ik 2 screens gemaakt. Ik geloof zeker dat dit zo is, en die foto's in het begin van dit topic zijn wat mij betreft echt. Dus ik kijk nog soms rond en anders post ik weer wat screens.

post-13836-1212161739_thumb.jpg

Screen 1

Screen 2

LJ :engel:

Bewerkt: door Little Jacob

Geplaatst:
comment_1003156

Sorry voor dubbelpost, maar ik kan bij mijn vorige post op een of andere manier geen plaatje meer toevoegen. Dus ik ben de volgende dag (ingame) weer gaan kijken en vergeleken met mijn andere screen lijkt hij wel wat blij-er.

Screen:

post-13836-1212162160_thumb.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1003231
Sorry voor dubbelpost, maar ik kan bij mijn vorige post op een of andere manier geen plaatje meer toevoegen. Dus ik ben de volgende dag (ingame) weer gaan kijken en vergeleken met mijn andere screen lijkt hij wel wat blij-er.

Screen:

Ja uiteraard is hij niet altijd zo, de vraag is dus wanneer hij wel zo creepy is :puh:

Sorry is niet nodig hoor ;)

Bewerkt: door Dx11

Geplaatst:
comment_1003340

Als het aan de keuzes ligt kunnen we dat misschien vergelijken met elkaar. Als de een Ivan[/font] en darko[/font] laat leven en de andere niet dan zit daar misschien verschil in. Ik heb bij mezelf nog niet gekeken alleen dat ga ik morgen doen en misschien als er iemand is met zo'n creepy gezicht dan kan hij/zij misschien zijn keuzes vertellen.

Geplaatst:
comment_1003351
Als het aan de keuzes ligt kunnen we dat misschien vergelijken met elkaar. Als de een Ivan[/font] en darko[/font] laat leven en de andere niet dan zit daar misschien verschil in. Ik heb bij mezelf nog niet gekeken alleen dat ga ik morgen doen en misschien als er iemand is met zo'n creepy gezicht dan kan hij/zij misschien zijn keuzes vertellen.

Ik denk het niet want bij Little Jacob is het gezicht al een keer verranderd.

Geplaatst:
comment_1003366
Dan had hij dus eerst Ivan[/font] vermoord en Darko[/font] laten leven, dat zou kunnen dus ik wil het zelf eerst van Lj zelf horen.

Ja, maar als hij alle keuzes al heeft gemaakt, kan hij geen keuzes meer maken en zou het ook niet meer kunnen verranderen toch? of begrijp ik jou verkeerd?

Geplaatst:
comment_1003494

Haha nou kijk op mijn eigen savegame had ik dus Ivan laten leven, en Darko vermoord. Maar omdat ik daar de storyline complete had, heb ik dus de 100 procent savegame gedownload. En ik weet dus helaas niet welke keuze's daar zijn gemaakt. Anders moet je zelf eens kijken of het wellicht veranderd. Ik denk zelf dat dit gewoon aan een bepaalde dag of tijd ligt. Morgen zal ik nog eens een paar keer kijken op mijn andere save waar ik wel mijn keuze's van weet, kijken of het mischien toch daaraan kan liggen.

Geplaatst:
comment_1003650
Het is iniedergeval niet het licht of de kijkhoek, zie maar:

sohud1.gif

Die zijn namelijk precies hetzelfde hier, het gezicht kan dus blijkbaar veranderen van uitdrukking...

Fasinerend nietwaar?

:O.Raar zeg.Ik ben er nog nooit geweest..Er zat toch ook zo'n hart in dat beeld? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.