Hackman Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ziet er inderdaad erg creepy uit. Wel grappig dat ze ook een hart heeft want nu blijkt dat ze ook nog emoties heeft Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ziet er inderdaad erg creepy uit. Wel grappig dat ze ook een hart heeft want nu blijkt dat ze ook nog emoties heeft Ja echt dat hart heeft er ook wel iets mee te maken denkik, ik ben echt benieuwd hoe dit gaat aflopen Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Creepy ja, ff kijken dadelijk EDIT: Heb gekeken, bij mij ziet hij er (nog) aardig normaal uit. Om dat te bewijzen heb ik 2 screens gemaakt. Ik geloof zeker dat dit zo is, en die foto's in het begin van dit topic zijn wat mij betreft echt. Dus ik kijk nog soms rond en anders post ik weer wat screens. Screen 1 Screen 2 LJ Bewerkt: 30 mei 2008 door Little Jacob Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Sorry voor dubbelpost, maar ik kan bij mijn vorige post op een of andere manier geen plaatje meer toevoegen. Dus ik ben de volgende dag (ingame) weer gaan kijken en vergeleken met mijn andere screen lijkt hij wel wat blij-er. Screen: Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Sorry voor dubbelpost, maar ik kan bij mijn vorige post op een of andere manier geen plaatje meer toevoegen. Dus ik ben de volgende dag (ingame) weer gaan kijken en vergeleken met mijn andere screen lijkt hij wel wat blij-er.Screen: Ja uiteraard is hij niet altijd zo, de vraag is dus wanneer hij wel zo creepy is Sorry is niet nodig hoor Bewerkt: 30 mei 2008 door Dx11 Reageren
Hackman Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Als het aan de keuzes ligt kunnen we dat misschien vergelijken met elkaar. Als de een Ivan[/font] en darko[/font] laat leven en de andere niet dan zit daar misschien verschil in. Ik heb bij mezelf nog niet gekeken alleen dat ga ik morgen doen en misschien als er iemand is met zo'n creepy gezicht dan kan hij/zij misschien zijn keuzes vertellen. Reageren
G-up94 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Als het aan de keuzes ligt kunnen we dat misschien vergelijken met elkaar. Als de een Ivan[/font] en darko[/font] laat leven en de andere niet dan zit daar misschien verschil in. Ik heb bij mezelf nog niet gekeken alleen dat ga ik morgen doen en misschien als er iemand is met zo'n creepy gezicht dan kan hij/zij misschien zijn keuzes vertellen. Ik denk het niet want bij Little Jacob is het gezicht al een keer verranderd. Reageren
Hackman Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Dan had hij dus eerst Ivan[/font] vermoord en Darko[/font] laten leven, dat zou kunnen dus ik wil het zelf eerst van Lj zelf horen. Reageren
G-up94 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Dan had hij dus eerst Ivan[/font] vermoord en Darko[/font] laten leven, dat zou kunnen dus ik wil het zelf eerst van Lj zelf horen. Ja, maar als hij alle keuzes al heeft gemaakt, kan hij geen keuzes meer maken en zou het ook niet meer kunnen verranderen toch? of begrijp ik jou verkeerd? Reageren
Hackman Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik denk het maar ik wil nu even de keuzes van Lj weten alleen hij is offline. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Haha nou kijk op mijn eigen savegame had ik dus Ivan laten leven, en Darko vermoord. Maar omdat ik daar de storyline complete had, heb ik dus de 100 procent savegame gedownload. En ik weet dus helaas niet welke keuze's daar zijn gemaakt. Anders moet je zelf eens kijken of het wellicht veranderd. Ik denk zelf dat dit gewoon aan een bepaalde dag of tijd ligt. Morgen zal ik nog eens een paar keer kijken op mijn andere save waar ik wel mijn keuze's van weet, kijken of het mischien toch daaraan kan liggen. Reageren
Brambor Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 die 2e van de 2e post van Dx11 is echt heel creapy.... wel weer leuk dat ze dit soort dingen er in doen ^^ Reageren
Gino99 Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Het is iniedergeval niet het licht of de kijkhoek, zie maar: Die zijn namelijk precies hetzelfde hier, het gezicht kan dus blijkbaar veranderen van uitdrukking... Fasinerend nietwaar? :O.Raar zeg.Ik ben er nog nooit geweest..Er zat toch ook zo'n hart in dat beeld? Reageren
Dx11 Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Het is nep de maker heeft het toegegeven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.