Little Jacob Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Damn Maar ik probeer toch nog weleens, want 'het' lijkt wel te veranderen. Reageren
Dx11 Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Damn Maar ik probeer toch nog weleens, want 'het' lijkt wel te veranderen. ik ben bang dat het toch echt niks doet, al is het wel heel knap nietwaar dat iemand dit kan? Reageren
Iscariah Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Damn Maar ik probeer toch nog weleens, want 'het' lijkt wel te veranderen. ik ben bang dat het toch echt niks doet, al is het wel heel knap nietwaar dat iemand dit kan? Zo zie je maar weer wat de kracht van photoshop is... Reageren
Little Jacob Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Damn Maar ik probeer toch nog weleens, want 'het' lijkt wel te veranderen. ik ben bang dat het toch echt niks doet, al is het wel heel knap nietwaar dat iemand dit kan? Zo zie je maar weer wat de kracht van photoshop is... hell yeah! Reageren
Gta Bram Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 ik denk dat het wel echt zo is, want je zag toch zelf op die ene foto dat little jacob belde? en bij die andere zat er een flying rat op Reageren
thug Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 ik ga morgen eens op onderzoek. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 ik ga morgen eens op onderzoek. Dat is al bijlange na niet meer nodig de topic starter heeft al meegedeeld dat de maker zijn 'grap' heeft toegegeven. overigens vind ik het wel geslaagd hoe ie het beeld zo kon photoshoppen. Reageren
thug Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 ik ga morgen eens op onderzoek. Dat is al bijlange na niet meer nodig de topic starter heeft al meegedeeld dat de maker zijn 'grap' heeft toegegeven. overigens vind ik het wel geslaagd hoe ie het beeld zo kon photoshoppen. inderdaad het blijft de zelfde face. tijdverspilling en moest het zo zijn had er al lang iemand ondekt en een filmpje van gemaakt. Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Het is nep de maker heeft het toegegeven ik d8 al dat die van jou was gephotoshopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.