Jump to content

Vragen! XboxLIVE en GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:

Vraag 1: Ik heb mijn Xbox360 vandaag gekocht maar toen ik rond half uurtje speelde zag ik een rond streep achter de cd. Was dat ook bij jullie?

Vraag 2: En ik kom moeilijk bij Xboxlive. Er staat Join xboxlive en dan staat er allerlei balkjes van adaphter (whatever it is)

Kan iemand me daaraan helpen?

Alvast bedankt.

Greetz Dago

Geplaatst:
Vraag 1: Ik heb mijn Xbox360 vandaag gekocht maar toen ik rond half uurtje speelde zag ik een rond streep achter de cd. Was dat ook bij jullie?

Vraag 2: En ik kom moeilijk bij Xboxlive. Er staat Join xboxlive en dan staat er allerlei balkjes van adaphter (whatever it is)

Alvast bedankt.

Greetz Dago

1 was nie bij mij maar ik zou gewoon nar de winkel gaan en een nieuwe vragen

2 misschien kan die je internet verbinding niet vinden dat had ik een keer omdat me draadloze internet verbinding naar de klote was :duh:

Geplaatst:

Alvast bedankt.

Greetz Dago

Steek je kabeltje erin, en volg de instructies. Als er iets van adapter staat, kijk goed of je daar wel iets Kan invullen. Waarschijnlijk niet. Volg gewoon de Wizard, en je bent binnen no time online op Live.

GoodLuck :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...