Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet vol gas geven en als je neus vd auto bij het voorlaatste paaltje is, op handrem en naar rechts duwen, wanneer je om gedraaid zijt terug gas geven en mooi in het finisch vakje stoppen

Geplaatst: (bewerkt)
help

Bedankt dat je zo concreet bent in ieder geval. Het zou handiger zijn als je kon beschrijven wat er precies niet lukt, dan kunnen we je ook beter helpen. Maar goed ik neem dus aan dat je het over de "The 180" hebt, dit is namelijk de tweede missie van de Driving School.

Je moet in deze missie een halve bocht maken. Zorg dat je geen pionnetjes omver rijdt en probeer zo recht mogelijk te staan in het vak waar je begonnen bent. Hoe meer pionnetjes je omver rijd des te lager word je score. Zorg dus dat je ze ontwijkt en een beetje inschat wanneer je de bocht moet maken.

Ik kan verder niet erg uitgebreid over deze missie zijn dus raad ik je aan even op deze pagina van WikiGTA te kijken. Hier staan meer tips en trucs om deze missie te voltooien. Tevens vind je daar meer informatie over de andere missies uit de Driving School. Kijk daar gerust even rond en gebruik de tips die er genoemd zijn. Probeer het gewoon keer op keer opnieuw en dan zal er zeker een moment moeten komen waarbij je de missie haalt.

Tevens kun je als je de missie echt niet haalt, een savegame aanvraag doen. Dan zal iemand anders de missie voor je voltooien en hem later aan je 'teruggeven'. Veel succes!

Bewerkt: door Jay;

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...