Jump to content

Help van online lvl 7 naar 4?!?!


philippe58

Recommended Posts

Ik heb online gtaIV gespeeld en plotseling wil ik een potje spelen en staat daar een 4 inplaats van een 7!?! Wat is er gebeurd ik ben niet gekickt of iets dergelijks!? Help?!?!

Link to comment
Delen op andere websites

dit is is gewoon een bug volgens mij...heb het ook al een keer gehad...meerder mensen volgens mij want je hoort het best vaak op het forum...

Bewerkt: door Mikey cool6
Link to comment
Delen op andere websites

Hier is niks aan te doen, je hebt kans dat hij morgen weer op je echte level zit dat gebeurt soms maar je hebt ook kans dat je vanaf 4 overnieuw moet beginnen... Er is nog niks aan gedaan door R* maar ik neem aan dat ze dat wel gaan oplossen met een toekomstige patch...

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 zeker :puh:

Als je slim bent ga je geen fanboy shit uitdagen hiero. (of wat je ook met die opmerking wou bereiken.)

ontopic: Je moet niet echt op je level letten dat gebeurd wel vaker.

En je speelt voor de fun neem ik aan en niet voor je level tog?

Bewerkt: door Biocount
Link to comment
Delen op andere websites

PS3 zeker :puh:

En je speelt voor de fun neem ik aan en niet voor je level tog?

Ja, je speelt voor de fun. Maar ik kan wel begrijpen dat philippe58 flipt hoor. Bijna de helft van z'n rank eraf. Weet je wel hoeveel ingame geld je daarvoor moet verzamelen? Toch wel flauw, ookal is het voor de fun.

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 zeker :puh:

En je speelt voor de fun neem ik aan en niet voor je level tog?

Ja, je speelt voor de fun. Maar ik kan wel begrijpen dat philippe58 flipt hoor. Bijna de helft van z'n rank eraf. Weet je wel hoeveel ingame geld je daarvoor moet verzamelen? Toch wel flauw, ookal is het voor de fun.

De punten worden later gewoon weer ingeladen hoor.

En de punten die je in tussen tijd haald komen er gewoon bij.

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 zeker :puh:

En je speelt voor de fun neem ik aan en niet voor je level tog?

Ja, je speelt voor de fun. Maar ik kan wel begrijpen dat philippe58 flipt hoor. Bijna de helft van z'n rank eraf. Weet je wel hoeveel ingame geld je daarvoor moet verzamelen? Toch wel flauw, ookal is het voor de fun.

De punten worden later gewoon weer ingeladen hoor.

En de punten die je in tussen tijd haald komen er gewoon bij.

Ik speel inderdaad gewoon voor de fun maar ik had wel graag een beetje aanzien ikbedoel ik word nu zelfs aker gekickt bij een match als Hangman's NOOSE omdat ze denken dat ik de heli niet weet staan. Maar je hebt gelijk het gaat om de lol maar ik hoop inderdaad toch dat mijn rank wordt hersteld... :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...