Bierbuikje Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Er was ooit eens (maandje terug) een tutorial om ganggebieden te maken. Helaas ben ik die kwijtgeraakt, maar ik wil graag weer de link naar dat topic vinden. Ik heb gezocht met de zoekfunctie, maar die vond drie keer niks. Ook staat hij niet in de Master Tutorial List wat ik overigens erg raar vond. Als iemand die link heeft zou ik hem erg dankbaar zijn. Ltr Reageren
Nickonly Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik heb ook even met de zoekfunctie gezocht, en ik vond wel wat Klik! Het is wel een tut voor SA:MP, en niet voor de gewone SA. Maarja het is het enige wat ik kon vinden, dus het zal wel de goede zijn . Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 heel erg bedankt . ik d8 dat hij voor de gewone sa was maar wel erg bedankt _O_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.