mdgNL Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ik wil er een starten hoe werkt dat? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ik wil er een starten hoe werkt dat? ik denk niet dat er een marathon is zoals in san andreas maar je kan wel online gta race doen dat is om ter eerste naar een bepaalde plek gaan, wapens gebruiken auto's stelen het mag dan allemaal Reageren
Iscariah Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik wil er een starten hoe werkt dat? ik denk niet dat er een marathon is zoals in san andreas maar je kan wel online gta race doen dat is om ter eerste naar een bepaalde plek gaan, wapens gebruiken auto's stelen het mag dan allemaal De cannonball race! Reageren
Dastard Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 De marathon is te vinden op Rockstargames.com/socialclub, eerst een account aanmaken. Reageren
Destilios Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 De marathon is te vinden op Rockstargames.com/socialclub, eerst een account aanmaken. Klopt daar kun je dan kijken of je al 4000 miles hebt gereden met de auto enz. hier krijg je medailes voor en die kun je dan uitprinten ofzow.. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Je hoeft je er niet voor aan te melden (alleen voor het account dan). las je verbonden bent met internet en een SocialClub account heb, dan houd hij automatisch je statistieken bij. Reageren
mdgNL Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) Ik bedoel op social club moet ik dan echt cannon ball race doen ? dat is het saaiste wat ik ook heb gedaan in GTA IV heb al aangemeld enzo op social club en PSN gelinkt Bewerkt: 31 mei 2008 door mdgNL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.