Mr. Sugo Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 (bewerkt) Ten eerste is het al weer een tijdje geleden dat ik iets heb gepost maar goed, ben druk met school enzo. Ten tweede weet ik niet of ik in het goede forum gedeelte zit, anders even verplaatsen a.u.b. Oke, ik heb een probleem met mijn telefoon, de Sony Ericsson K750i. Het zit namelijk zo, Als ik bijvoorbeeld 20 liedjes erop wil zetten, dan selecteer ik 20 liedjes, en synchroniseer ze, via Windows Media Player 11. Maar als ie dan klaar is met synchroniseren, klik ik links onderin op dat icoontje en doe ik "USB-apparaatvoor massaopslag - Station (G:) veiligverwijderen". Maar, als ik dan in mijn telefoon naar mijn muziek ga, zie ik maar 7 liedjes ofzo. Dus hij slaat gewoon liedjes over . Heeft iemand hetzelfde probleem en/of weet je mischien hoe dit te verhelpen is? Post het a.u.b. want het is erg irritant. Alvast bedankt . Mr. Sugo. Bewerkt: 29 mei 2008 door Mr. Sugo Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ik werk eigenlijk nooit met WMP om dit soort dingen te doen (ik heb niet eens een telefoon... Niet meer in ieder geval) maar het lijkt me het handigste als je gewoon alles kopieert naar de goede locatie als je muziek op je telefoon wil hebben, zo kan er zeker van zijn dat alles gewoon op het geheugen aan komt. Reageren
-Niels- Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Gaat dit via draad? Of Bluetooth? Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 (bewerkt) @Galiorix: Nou, het maakt niet uit hoe ik het doe, via WMP of gewoon via de Sony Ericsson File Manager of via mappen, hij slaat gewoon dingen over :S @-Niels-: Via draad, mijn PC heeft geen Bluetooth, niet zo'n moderne PC lol Bewerkt: 29 mei 2008 door Mr. Sugo Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 @-Niels-: Via draad, mijn PC heeft geen Bluetooth, niet zo'n moderne PC lol Voor € 15,- heb je een bluetooth-stickje Probeer het anders daar dan mee. Bij mij werkt bestandsoverdracht van mijn pc naar mijn telefoon en vice versa beter dan met een draadje Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 @-Niels-: Via draad, mijn PC heeft geen Bluetooth, niet zo'n moderne PC lol Voor € 15,- heb je een bluetooth-stickje Probeer het anders daar dan mee. Bij mij werkt bestandsoverdracht van mijn pc naar mijn telefoon en vice versa beter dan met een draadje Ah, ok, alleen probleem is dat ik momenteel geen geld heb Maar goed, dan kijk ik mn moeder wel lief aan ofzo Bedankt voor de hulp. Reageren
-Niels- Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Wat je ook nog kan proberen is de software van Sony Ericsson zelf te proberen, als die er is bijgelevert. Misschien gaat dat makkelijker, zo niet: zoek dan even via Google! Bijv. met zoekopdracht. Sony Ericsson K750i software Succes! Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Wat je ook nog kan proberen is de software van Sony Ericsson zelf te proberen, als die er is bijgelevert. Misschien gaat dat makkelijker, zo niet: zoek dan even via Google!Bijv. met zoekopdracht. Sony Ericsson K750i software Succes! Je bedoelt denk ik de "Sony Ericsson File Manager". Nou, dat is ook een probleem, als ik het via de Sony Ericsson File Manager doe, komen de bestanden op de telefoon zelf te staan, en die heeft niet zoveel ruimte. Mijn geheugenkaartje is namelijk 1GB, wat al stukken meer is dan de telefoon zelf. Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik zie dat het alweer een tijdje geleden is dat je hier hebt gepost, maar misschien heb je hier nog wat aan Ik heb ook nog een Sony Ericsson K750i hier liggen (die ik niet meer gebruik) maar ik neem aan dat je wel zo'n software cd'tje erbij hebt. Nou heb ik ook zo'n handig geheugenkaartje van 2 gig. Vroeger deed ik muziek naar me tel met het programmatje: Disc2Phone hier een screen ervan: Als het goed is kan je dan helmaal rechts selecteren voor je geheugenkaartje en helemaal link kan je het mapje van ''muziek'' (in mijn geval) opennen en het zo ''overdragen'' naar je telefoon'. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 ^wat Global zei. Disc2phone is de beste software om dat te doen. Je SE telefoon ondersteunt bijvoorbeeld geen .wma bestanden (een windows bestand dat je krijgt als je CDs ript), en als je het met WMP over zet kan je ze niet afspelen. Disc2Phone converteert die bestanden automatisch Een bluetooth stick is trouwens een verspilde 15 euro. Het gaat sloom als wat, en zal waarschijnlijk net zo min werken... Als disc2phone niet werkt, probeer gewoon met windows verkenner o.i.d. je geheugenkaart te openen, dus vanaf deze computer en dan 'Verwisselbare schijf (I:)' (of wat voor letter hij ook heeft), en kopieer de bestanden daar naartoe. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 11 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) @ Global: Bedankt, ik zoek het programmaatje wel even op. @Sdajafol: Jij ook bedankt. EDIT: Heb Disc2Phone gevonden via Google, en gedownload... Liedjes overgezet naar de telefoon. Kijk ik op mijn telefoon, staan de liedjes NERGENS. Hoe kan dit? Bewerkt: 11 juni 2008 door Mr. Sugo Reageren
gammie_ Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Dat is erg vervelend... Heb je dat altijd al gehad met je telefoon? (anders zou het kunnen dat er toch iets mis is met je geheugenkaartje zelf) Ik heb hier namelijk nooit last van gehad. En waarom heb je het via google gedownload? Heb je wel een software cd? Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Dat is erg vervelend... Heb je dat altijd al gehad met je telefoon? (anders zou het kunnen dat er toch iets mis is met je geheugenkaartje zelf) Ik heb hier namelijk nooit last van gehad. En waarom heb je het via google gedownload? Heb je wel een software cd? Ik heb dit in het begin nog niet gehad, later wel, ook voordat ik 1GB kreeg(had voorheen standaard 64MB). En, ik heb de CD wel, maar daar staat "Sony Ericsson File Manager" op, en geen Disc2Phone. Maar, met de Sony Ericsson File Manager kan ik , de muziek/foto's enzo, overzetten naar mijn telefoon dus niet naar het geheugenkaartje zelf. Reageren
gammie_ Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 Vreemd want ik heb dat wel op die CD staan. Heb even een screen van de Cd en hoofdmenu gemaakt: Hoofdmenu: CD: Ligt het dan niet aan je telefoon zelf? En is je geugenkaart niet te vol? Je kan ook is proberen om je geheugenkaart leeg te maken met formateren en dan opnieuw muziek erop zetten. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 (bewerkt) Vreemd want ik heb dat wel op die CD staan. Heb even een screen......... Waarschijnlijk heb ik een oudere CD versie of andersom.. 1. Ik zie dat er bij jou CD een Quicktime logo opstaat, dat heb ik niet, bij mij staat daar dat PC Suite. 2. Mijn geheugenkaartje is helemaal leeg. 3. Als ik die CD erin doe, krijg ik de Sony Ericsson File Manager, zoals ik al zei. 4. Zoals ik ook al eerder zei, als ik het via de CD doe, komt het niet op het geheugenkaartje, maar op de telefoon zelf.(wat vrij weinig ruimte is) Screenshots(ik gebruik GEEN Vista, dit is een skin!) Ik selecteer Nederlands Dan klik ik op "Installeer de PC Suite nu!" Installeeren... Het icoontje Bewerkt: 12 juni 2008 door Mr. Sugo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.