Jump to content

kpn experia box! problemen? misschien hier je antwoord


mystery159

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb een probleem met mijn multiplayer(had!! :dans:)

Ik kon gewoon met iedereen multiplayer spelen, maar met een paar vrienden van me was het heel de tijd het geval dat ik na een aantal minuten direct 'the connection...' je kent het wel.

Dus ik zoeken op internet, en vaak is de oplossing je porten forwarden(poort UDP 88 en poort UDP&TCP 3074, als je dit niet snapt en geen experia box hebt van kpn PM Me voor een veeeel snellere xbox/ps3 online) maar nadat ik dit had gedaan werkte het nog steeds niet, mijn NAT(waar het dus aan ligt) was nog steeds strict. Ik heb een experia box van kpn(zon ding voor internet plus bellen enz)

Nadien bel ik maar als laatste optie de xbox helpdesk op. En ja hoor., kpn heeft de poorten geblokkeerd van de xbox en ps3, voor hun eigen gewin want kpn heeft geen deal kunnen maken met xbox en ps3 ofzo?? :duh: Maar anyway, de oplossing is(als je een experiabox hebt en problemen hebt, anders gewoon ff porten forwarden) Bel de KPN op en (zeg vooral niets over je ps3 of xbox want dan gaan ze je NIET helpen) zeg dat je wilt gamen maar je box blokkeerd en dat je een alternatieve experiabox wilt(of router). deze sturen ze dan binnen 5 dagen op en dan heb je een router waar deze poorten niet zijn geblokkeerd. Problem solved!:D

Voor toelichting PM me maar even of reageer

Link to comment
Delen op andere websites

hoi

ik heb en ps3 en een kpn experia box en heb het zelfde probleem maar wat ik niet snap is dat ik voor heen alle games zonder problemen heb gespeelt en nu met gta4 heb ik de grootste narigheid als ik met sommige vrienden wil spelen.

hoe moet ik dit oplossen?en hoezo nu ineens wel problemen met gta4 en alle andere spelen geen probleem dat heeft dan toch niet met de experia box te maken maar met gta4,zou ik denken.

snap er niks meer van.

Link to comment
Delen op andere websites

hoi

ik heb en ps3 en een kpn experia box en heb het zelfde probleem maar wat ik niet snap is dat ik voor heen alle games zonder problemen heb gespeelt en nu met gta4 heb ik de grootste narigheid als ik met sommige vrienden wil spelen.

hoe moet ik dit oplossen?en hoezo nu ineens wel problemen met gta4 en alle andere spelen geen probleem dat heeft dan toch niet met de experia box te maken maar met gta4,zou ik denken.

snap er niks meer van.

Ik zou het niet weten, misschien een mismatch bij sommige spellen? ik heb het wel bij elk spel in ieder geval, halo 3, gta IV en ook PES 08.

Link to comment
Delen op andere websites

Of je doet dit gewoon.

Netjes gevonden, ik ben er 3 dagen naar op zoek geweest!

Maar ik heb nu de zwarte experia box. En daar kan ik gewoon de UPnP aanzetten en xbox live aanklikken. NAT is OPEN!!

Maar bij mijn vader heb ik nog steeds de zilvergrijze. En daarbij heb ik letterlijk alles geprobeerd, maar nog steeds geen resultaat. Ik zal deze guide eens precies proberen en hopen op lekker spelen met me vrienden!!

Bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Of je doet dit gewoon.

Netjes gevonden, ik ben er 3 dagen naar op zoek geweest!

Maar ik heb nu de zwarte experia box. En daar kan ik gewoon de UPnP aanzetten en xbox live aanklikken. NAT is OPEN!!

Maar bij mijn vader heb ik nog steeds de zilvergrijze. En daarbij heb ik letterlijk alles geprobeerd, maar nog steeds geen resultaat. Ik zal deze guide eens precies proberen en hopen op lekker spelen met me vrienden!!

Bedankt

De zwarte is nu ook bij mijn vader binnen, en daar is het nu ook geen probleem meer. Tip aan de bezitters van een ZilverGrijze Experiabox, Ruil hem in voor een zwarte;) kost niets hooguit een eurotje hulplijnkosten

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik heb een probleem met mijn multiplayer(had!! :dans:)

Ik kon gewoon met iedereen multiplayer spelen, maar met een paar vrienden van me was het heel de tijd het geval dat ik na een aantal minuten direct 'the connection...' je kent het wel.

Dus ik zoeken op internet, en vaak is de oplossing je porten forwarden(poort UDP 88 en poort UDP&TCP 3074, als je dit niet snapt en geen experia box hebt van kpn PM Me voor een veeeel snellere xbox/ps3 online) maar nadat ik dit had gedaan werkte het nog steeds niet, mijn NAT(waar het dus aan ligt) was nog steeds strict. Ik heb een experia box van kpn(zon ding voor internet plus bellen enz)

Nadien bel ik maar als laatste optie de xbox helpdesk op. En ja hoor., kpn heeft de poorten geblokkeerd van de xbox en ps3, voor hun eigen gewin want kpn heeft geen deal kunnen maken met xbox en ps3 ofzo?? :duh: Maar anyway, de oplossing is(als je een experiabox hebt en problemen hebt, anders gewoon ff porten forwarden) Bel de KPN op en (zeg vooral niets over je ps3 of xbox want dan gaan ze je NIET helpen) zeg dat je wilt gamen maar je box blokkeerd en dat je een alternatieve experiabox wilt(of router). deze sturen ze dan binnen 5 dagen op en dan heb je een router waar deze poorten niet zijn geblokkeerd. Problem solved!:D

Voor toelichting PM me maar even of reageer

Tipje: Ga weg bij KPN. KPN zuigt lullen. :duh: Probeer een Allice zou ik zeggen. Is goedkoop en heeft een maandelijks contract. Veel beter dan een jaarcontract.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn multiplayer(had!! :dans:)

Ik kon gewoon met iedereen multiplayer spelen, maar met een paar vrienden van me was het heel de tijd het geval dat ik na een aantal minuten direct 'the connection...' je kent het wel.

Dus ik zoeken op internet, en vaak is de oplossing je porten forwarden(poort UDP 88 en poort UDP&TCP 3074, als je dit niet snapt en geen experia box hebt van kpn PM Me voor een veeeel snellere xbox/ps3 online) maar nadat ik dit had gedaan werkte het nog steeds niet, mijn NAT(waar het dus aan ligt) was nog steeds strict. Ik heb een experia box van kpn(zon ding voor internet plus bellen enz)

Nadien bel ik maar als laatste optie de xbox helpdesk op. En ja hoor., kpn heeft de poorten geblokkeerd van de xbox en ps3, voor hun eigen gewin want kpn heeft geen deal kunnen maken met xbox en ps3 ofzo?? :duh: Maar anyway, de oplossing is(als je een experiabox hebt en problemen hebt, anders gewoon ff porten forwarden) Bel de KPN op en (zeg vooral niets over je ps3 of xbox want dan gaan ze je NIET helpen) zeg dat je wilt gamen maar je box blokkeerd en dat je een alternatieve experiabox wilt(of router). deze sturen ze dan binnen 5 dagen op en dan heb je een router waar deze poorten niet zijn geblokkeerd. Problem solved!:D

Voor toelichting PM me maar even of reageer

Tipje: Ga weg bij KPN. KPN zuigt lullen. :duh: Probeer een Allice zou ik zeggen. Is goedkoop en heeft een maandelijks contract. Veel beter dan een jaarcontract.

Wij hebben HetNet surfen en bellen van 4Mb/s, ook maandelijks contract. Bij dit pakket krijg je automatisch de zwarte experia box, hij doet het prima! Wij zitten eigenlijk standaard met twee laptops wireless op het internet, en de 360 zit met een ethernetkabel op het netwerk. Ook al game ik en draaien de twee laptops online (Mijn vriendin Guildwars spelend en de mijn op internet) hebben we nog overal prima snelheid, zo goed als lagg-loos.

Het kan dus wél in één keer goed zijn bij KPN, maar daar moet je wel voor willen betalen, natuurlijk. Het is wel vrij prijzig.

EDIT: Je raadt het nooit.. Dezelfde dag nog dat ik bovenstaande hier had gepost, krijg ik gelazer met de experia box... En idd, diegene die zeggen dat KPN niet behulpzaam is via de klantenservice? Je hebt gelijk! Het enige wat ik eruit kon krijgen was het IP van mijn router, verder lieten ze niets los over hoe in te stellen. Mogen ze niet, hoe ver je ook doorvraagt. Goeie service, KPN! :duh:

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat ook een vereiste is om voortaan te kunnen gamen online met de kpn Experiabox (en alle andere routers), is het hebben van een statisch IP adres.

Hoe je dit instelt staat allemaal uitgelegd op portforward.com. Om te voorkomen dat je je helemaal wild moet zoeken op deze site, ga naar google.nl en typ "statisch IP 360".

De eerstgegeven link is dan als het goed is de tutorial voor het instellen van een statisch IP adres op portforward.com.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...