Nosferatu666 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Yoo, k was met packie aan het rijden, k kwam net terug van een missie, k liet een vrachtwagen ontploffen en voor k het wist 2 sterren, nja, niet zo erg, k rij verder kom langs de tolhuisjes met politie op mn hielen, rij erdoorheen zonder te betalen (had toch al 2 sterren) en toen had ik nog maar 1 ster, miss dat dit ook werkt met meerdere sterren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 misschein net gewoon toeval dat je net buiten die cirkel van de politie was en dat je je 2 sterren kwijt was maar voor je dat zag had je weer 1 ster van de tol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelIII Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 Waarom post je dit bij Het Easter Egg forum?? Dit is toch een bug of dat wwat xSANx-xERWINx zecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RoL0 Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 misschein net gewoon toeval dat je net buiten die cirkel van de politie was en dat je je 2 sterren kwijt was maar voor je dat zag had je weer 1 ster van de tol Ik had dit ook , alleen dan met 3 sterren, en toen waren er nog 2 Zou wel heel toevallig zijn! (ik was trouwens nog IN de politiecirkel) RoL0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sandesh Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Ik had dit ook toen ik 1 ster had en de politie vlak achter me reed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) Waarom post je dit bij Het Easter Egg forum??Dit is toch een bug of dat wwat xSANx-xERWINx zecht Dit is ook een Bug Sectie! Als je naar GTA SERIE gaat, en dan GTA IV, en dan kijk je bijIV:EASTEREGGS, de discriptie die eronder staat, dat hier ook bugs geplaats mogen worden. Ontopic: Dit is handig, bedankt voor dit! Maargoed. Later Bewerkt: 3 juni 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigloe Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 het is nu wel geen bug maar misschien wel tof om te weten dat als je met een moto tussen die 2 tolhuisjes rijdt je niet hoeft te betalen en ook geen politie sterren hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Ik heb het vandaag ook voorgehad. Het is dus blikbaar geen zeldzame bug. Ik was ook één ster kwijt. Van 1 ster naar 0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuke[NL] Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Hé, dit zou wel eens handig kunnen zijn bij de missie Tunnel of Death. Goed gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2008 oh da's handig dan... als je geen sterren heeft krijg je een ster erbij, als je wel sterren hebt gaat er een ster af... vaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) oh da's handig dan...als je geen sterren heeft krijg je een ster erbij, als je wel sterren hebt gaat er een ster af... vaag Idd, heel vaag, scheelt dat het voor ons een plezier is, voor zelfde geld krijg je van 1* in een keer 6****** sterren. Uberhaupt zou het ook best wel leuk zijn. Later, Bewerkt: 20 juni 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Ik weet niet op hoeveel % je nu zit maar als je de 100% hebt gehaald dan hoef je zowiezo nooit geen tol meer te betalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.