Jump to content

bug gevonden

Nosferatu666

Recommended Posts

Yoo,

k was met packie aan het rijden, k kwam net terug van een missie, k liet een vrachtwagen ontploffen en voor k het wist 2 sterren, nja, niet zo erg, k rij verder kom langs de tolhuisjes met politie op mn hielen, rij erdoorheen zonder te betalen (had toch al 2 sterren) en toen had ik nog maar 1 ster, miss dat dit ook werkt met meerdere sterren?

Delen op andere websites

misschein net gewoon toeval dat je net buiten die cirkel van de politie was en dat je je 2 sterren kwijt was maar voor je dat zag had je weer 1 ster van de tol

Ik had dit ook , alleen dan met 3 sterren, en toen waren er nog 2 :? Zou wel heel toevallig zijn! (ik was trouwens nog IN de politiecirkel)

RoL0

Delen op andere websites

Waarom post je dit bij Het Easter Egg forum??

Dit is toch een bug of dat wwat xSANx-xERWINx zecht

Dit is ook een Bug Sectie!

Als je naar GTA SERIE gaat, en dan GTA IV, en dan kijk je bijIV:EASTEREGGS, de discriptie die eronder staat, dat hier ook bugs geplaats mogen worden.

Ontopic:

Dit is handig, bedankt voor dit!

Maargoed.

Later

Bewerkt: door FerryN
Delen op andere websites

• 2 weken later...
oh da's handig dan...

als je geen sterren heeft krijg je een ster erbij, als je wel sterren hebt gaat er een ster af...

vaag :puh:

Idd, heel vaag, scheelt dat het voor ons een plezier is, voor zelfde geld krijg je van 1* in een keer 6****** sterren.

Uberhaupt zou het ook best wel leuk zijn.

Later,

Bewerkt: door FerryN
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...