henkiedelelijke Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 ik reed op een moter en werd gebeld. Nikco neemt op met zijn rechterhand maar hij geeft ook gas met de rechterhand. en je kan gwoon gas blijven geven xD dit wou ik ff kwijt Reageren
FerryN Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 ik reed op een moter en werd gebeld. Nikco neemt op met zijn rechterhand maar hij geeft ook gas met de rechterhand. en je kan gwoon gas blijven geven xD dit wou ik ff kwijt En soms gebeurt ook als je gebeld word op de motor, dat hij beide voeten op de steunen zet, en blijft hij stil staan, en zo evenwicht behoud Is wel een leuke bug, maar heeft geen nut, netzoals deze hier ^^ greetz Reageren
Dastard Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Als je nog meer bugs vind, kun je dit hier plaatsen: Klik. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 ik stapte uit een taxi en zakte door de grond toen stond ik bovenop de taxi hij reed verder en dood was ik stond bij het ziekenhuis voor health Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Blijkbaar zijn er bugs met de motor. Nu krijg je deze bug, dat hij opneemt met zijn rechterhand en gast met zijn rechterhand. En er is al een bug dat hij stil blijft staan, terwijl hij allebeide voeten op de steun heeft staan. Laatst is er weer een nieuwe bug ontdekt met de motor 'Sanchez', sommige mensen hebben er last van dat hun Sanchez soms op de kop gaat rijden. Zoals het volgende filmpje: name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>"> name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">De bug hierboven mij met dat filmpje, is volgens mij opgelost door de Patch. DSgregor Bewerkt: 2 juni 2008 door DSgregor Reageren
vinnie1234 Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Blijkbaar zijn er bugs met de motor. Nu krijg je deze bug, dat hij opneemt met zijn rechterhand en gast met zijn rechterhand. En er is al een bug dat hij stil blijft staan, terwijl hij allebeide voeten op de steun heeft staan. Laatst is er weer een nieuwe bug ontdekt met de motor 'Sanchez', sommige mensen hebben er last van dat hun Sanchez soms op de kop gaat rijden. Zoals het volgende filmpje: name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>"> name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">De bug hierboven mij met dat filmpje, is volgens mij opgelost door de Patch. DSgregor neej is neit verholpen door patch ik hat toevallig zaterdag was mijn eerste keer:P was wel geinig:P Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 moet hier een topic wel voor worden geopend who cares. Als je belt in een auto stuurt die ook niet. boeien. Reageren
niko belic Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 eigenlijk vind ik het gaaf dat jullie hier allemaal op letten want mij valt dat nooit op Reageren
Destilios Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 moet hier een topic wel voor worden geopend who cares.Als je belt in een auto stuurt die ook niet. boeien. jawel dan stuurt hij met 1hand Reageren
Hayte Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 moet hier een topic wel voor worden geopend who cares.Als je belt in een auto stuurt die ook niet. boeien. jawel dan stuurt hij met 1hand ja en nee, hij heeft het stuur wel vast, maar hij draait het stuur niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.