X-Zero Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 wie weet heftige plekken om te stunten en zet erbij met welke voertuigen... Reageren
Vinewood Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 ook niet weg van een beetje spamboosten kijk in de walktrough bij unich stunt (ben niet goed in engels) er zijn zat leuke plekken om te stunten mt chiliad desert Reageren
The Godfather Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 ja maar aangezien de walkthrough tijdelijk offline is...heeft hij daar nix aan met een NRG-500 van mount chilliad af jumpen...is altijd wel lachen Reageren
X-Zero Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 de bedoeling is wat vind jij de coolste plek om te racen of te stunten het hoeft geen unichqe jumps te zijn... Reageren
azert Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 met de camper van mount chilliad rijden en dan laten doen Reageren
X-Zero Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 ik heb een beetje nagedacht, maar de pyramide is wel heftig om te stunten met je sanchez... Reageren
Renne Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Met je sanchez van de mount-chiliad. Lekker leuk Reageren
Tmzom Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 In de desert/las venturas, het je een soort rails die opeens ophoud.... Met een nrg 500 is da vet! Reageren
Darts Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Een rails die ophoudt? vertel, die heb ik nog niet gezien. Ik weet wel bij de Ocean Docks in San Fierro; Als je daar op dat zijrailtje gaat zit er een soort van overgang, waardoor je omhoog wordt gelancheerd. Reageren
X-Zero Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Een rails die ophoudt? vertel, die heb ik nog niet gezien.Ik weet wel bij de Ocean Docks in San Fierro; Als je daar op dat zijrailtje gaat zit er een soort van overgang, waardoor je omhoog wordt gelancheerd. weet je ik hou je niet in spanning want op de helling waar je over water stunt dat bedoelt hij :huh: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 met een bus vol explosiefen(die je erop plakt) op de mount Chilliad zetten, in zijn vrij zetten en in de lucht laten ontploffen, dat is pas heftig :ph34r: Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) Romero met een bus vol explosiefen(die je erop plakt) op de mount Chilliad zetten, in zijn vrij zetten en in de lucht laten ontploffen, dat is pas heftig je bent ook net een terrorist :lol: afijn elke berg heuvel of ander steil ding is bij niet veilig je moet gwn rondrijden en dingen zoeken je vind van zelf wel een goeie plekjes en aangezien SA groot zat is heb je er denk ik geen problemen mee Bewerkt: 26 februari 2005 door BeatboxGamer Reageren
X-Zero Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) maar wat vind jij het vetste stunt plekje zet gewoon erbij Bewerkt: 26 februari 2005 door the straight people killer Reageren
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Gewoon op de Mt.Chiliad.Helemaal die schans van achter op de top. Kan je met ieder voertuig afrijden het is altijd cool Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 waar die nrg500 staat bij die inport en export daar in die soort pool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.