Jump to content

Toch in de screamer rijden!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey,

je kan toch in de screamer rijden:

Tutje

Greetz

Sorry als dit al gepost is :engel:

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:
Wow! Dat gaat lekker soepel! NOT... Dan kan je er beter met een motor op rijden lijkt me.

met een moto val jij in elke gaatjes hoor want op die achtbaan zijn er gaatjes in het midden, eenmaal daarin gevallen dan val jij en met een auto is dit niet het geval

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien is dan een smallere auto noodzakelijk, zoals ene airtug ofzo? :puh:

En nog iets, de meeste waren teleurgesteld dat je niet in de Screamer kon rijden, is er nog een mogelijkheid, en dan moeten ze weer iets hebben omdat weer af te kraken :duh:

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Ik heb het zojuist geprobeert met een Vigero Dat ging prima, hij bleeft niet vast zitten in de bochten, en kwam de meeste hellingen gewoon op. Ik ging welliswaar tegen de richting in, omdat hij anders niet op de baan kwam. Dus uiteindelijk kwam ik vast te zitten, maar al met al was het een leuk ritje XD

Geplaatst:
Ik heb het zojuist geprobeert met een Vigero Dat ging prima, hij bleeft niet vast zitten in de bochten, en kwam de meeste hellingen gewoon op. Ik ging welliswaar tegen de richting in, omdat hij anders niet op de baan kwam. Dus uiteindelijk kwam ik vast te zitten, maar al met al was het een leuk ritje XD

Lol, leuk om te horen dat het wel gaat met een Vigero, ik ga het ook proberen als ik mijn PS3 binnen heb(komende maandag :dans: )

Greetz

Geplaatst:

Ik heb het zelf 1x gedaan met een turismo (die is best smal) en dat ging best goed. Tot het moment dat ik bovenaan uitstapte om de duif te schieten...

Geplaatst:

Het is niet echt soepel

je knalt de hele tijd tegen die paaltjes enso

en als je met motor gaat heb je kans dat je tussen de baan valt...

Geplaatst:
Het is niet echt soepel

je knalt de hele tijd tegen die paaltjes enso

en als je met motor gaat heb je kans dat je tussen de baan valt...

Dan valt ie wel lekker hard op z'n bek, da's ook wel leuk! Maar als je voorzichtig rijdt, zal het vast wel lukken met een motor! Oefenen joh! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...