Floris_k Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Beste GTA vrienden, Nadat ik de missie 'Diamonds are a girls best friend' heb gehaald is er iets raars gebeurt. Ik ontvang namelijk geen nieuwe opdrachten meer. Op de kaart zijn geen opdrachtgevers meer zichtbaar, en gebeld wordt ik niet. Het volgende heb ik al geprobeerd om het probleem op te lossen: - Iedereen gebeld in het telefoonboek van m'n mobieltje - Mobiel aan/uit gezet - E-mail gecheckt - SMS'jes gecheckt - Alle ziekenhuisen afgestruind naar zo'n missie beginpijltje (het schijnt dat de volgende missie daar begint) - Volle 24 uur op straat staan, alleen belletjes gehad om te gaan zuipen en bowlen - Gedate, gezopen, gedart,gebowled, als een gek met iedereen. Niets van het bovenstaande helpt. Ik begrijp dat er meer mensen zijn met dit probleem, ook op andere fora. Heeft er iemand al een oplossing? Of een savegame van na deze missie die ik eventueel kan gebruiken? Helemaal opnieuw moeten beginnen zou namelijk zuigen, bigtime. Mijn dank is groot Bewerkt: 30 mei 2008 door Floris_k Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Als ik me niet vergis moet je 3 speldagen wachten en kun je diegene die je ontvoerd hebt terug vinden als character. Bewerkt: 30 mei 2008 door gta-mike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 zeg heb je geen oudere game ofzo dat je iets terug in de game gaat een dat daar in verder gaat op andere manier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2008 ik kreeg daarna gwn nog missies hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
perry28 Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 heb even een vraag aan jou op hoeveel % zit je nu dan al ? kan me nog goed herinderen net als velen denk ik als je cheats gebruikt dat je het spel niet 100% kan uit spelen weet natuurlijk niet of je cheats gebruikt maar is dat het geval mis komt het daar door anders weet ik het ook niet veel suc6 : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bulldog84 Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 ik heb ook deze missie gister gehad en kreeg daarna gewoon weer missies hoor, dus weet niet hoe dat kan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diamond Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Na de missie Diamonds Are a Girl's Best Friend gebeurt het volgende wat: Je krijgt een een berichtje op je mobieltje wie: Van Phil Bell waar: Depot in Normandy icoontje: volgt het PB icoontje naam volgende missie: Truck Hustle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 miss heb je het telefoontje weggeklikt ofso (als dat kan week niet meer heb al uitgespeeld) en had je dat niet moeten doen, heb ik ook 1 keer gehad en toen duurde het heel wat ingame speldagen om weer opgebelt te worden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.