Jump to content

Geen missies meer na 'Diamonds are a girls best friend'

Floris_k

Recommended Posts

Beste GTA vrienden,

Nadat ik de missie 'Diamonds are a girls best friend' heb gehaald is er iets raars gebeurt. Ik ontvang namelijk geen nieuwe opdrachten meer. Op de kaart zijn geen opdrachtgevers meer zichtbaar, en gebeld wordt ik niet. Het volgende heb ik al geprobeerd om het probleem op te lossen:

- Iedereen gebeld in het telefoonboek van m'n mobieltje

- Mobiel aan/uit gezet

- E-mail gecheckt

- SMS'jes gecheckt

- Alle ziekenhuisen afgestruind naar zo'n missie beginpijltje (het schijnt dat de volgende missie daar begint)

- Volle 24 uur op straat staan, alleen belletjes gehad om te gaan zuipen en bowlen

- Gedate, gezopen, gedart,gebowled, als een gek met iedereen.

Niets van het bovenstaande helpt. Ik begrijp dat er meer mensen zijn met dit probleem, ook op andere fora. Heeft er iemand al een oplossing? Of een savegame van na deze missie die ik eventueel kan gebruiken? Helemaal opnieuw moeten beginnen zou namelijk zuigen, bigtime.

Mijn dank is groot

Bewerkt: door Floris_k
Delen op andere websites

heb even een vraag aan jou op hoeveel % zit je nu dan al ?

kan me nog goed herinderen net als velen denk ik als je cheats gebruikt dat je het spel niet 100% kan uit spelen weet natuurlijk niet of je cheats gebruikt maar is dat het geval mis komt het daar door anders weet ik het ook niet

veel suc6

:Y:Y :

Delen op andere websites

Na de missie Diamonds Are a Girl's Best Friend gebeurt het volgende

wat: Je krijgt een een berichtje op je mobieltje

wie: Van Phil Bell

waar: Depot in Normandy

icoontje: volgt het PB icoontje

naam volgende missie: Truck Hustle

Delen op andere websites

miss heb je het telefoontje weggeklikt ofso (als dat kan week niet meer heb al uitgespeeld) en had je dat niet moeten doen, heb ik ook 1 keer gehad en toen duurde het heel wat ingame speldagen om weer opgebelt te worden!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...