Hackman Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Okee Misschien heeft hij de Classic besturingen. Edit:Okee! Bewerkt: 30 mei 2008 door hackman Reageren
Hackman Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Volgens mij ben jij aan't spammen, jongen Hoe kun je trouwens de hoertjes herkennen? Edit:Ik zie dat je ook al een spam-berichtje in een andere topic hebt achtergelaten. Bewerkt: 30 mei 2008 door hackman Reageren
Iscariah Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Volgens mij ben jij aan't spammen, jongen Hoe kun je trouwens de hoertje herkennen? Het zijn meestal van die dikke negerinnetjes. Je ziet ze vaak bij je savehouse in Bohan, bij de stripclubs en bij de ingang van de Dukes Bay brug in Dukes. Soms zeggen ze ook wat tegen je als je langzaam voorbij rijdt. Reageren
Hackman Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Maar zo zien alle vrouwen in IV eruit Ik zal wel even kijken Reageren
Farynthane Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Trouwens de "hoeren" in GTA 4 zijn niet hetzelfde als in GTA SA wanneer je ze oppikt. Inplaats van GTA SA waar je auto heen en weer gaat en waarbij je zelfs de veringen kunt horen, terwijl ze heftig bezig zijn met z'n tweetjes. In GTA IV geven ze je een "blowjob". Weet niet hoe het was in GTA VCS of GTA LCS, heb die nooit gespeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.