Dexist Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 hoi i kwas bij mijn vriend gta 4 aant doen en ik deed een missie dat je een van een vrouw een pakketje op moest halen en 500$ voor dat pakketje moest dokke mar goed daar gaat het niet om. het gaaat om dat ik met die auto die lijkt op de corvette reed op een stuk snel weg. ik reed dat din in de prak(hij deed het nog wel) en ik stap uit en loop een beetje levenloos rond xD. ga va nde snel weg af en loop beetje door de stad heen. en mijn vriend ziet opeens zo vrouw staan en zegt dat ik daar een missie van kon krijgen. Dus ik er heen en in de cutscene zie ik mij auto naast ons staan(die kapotte corvette die ik erges verder op heb laten staan)! en na de cutscene kan ik daar in dus gewoon verder rijden! hoe de hell kan die auto daar opeens staan! imand dit ook mee gemaakt? Reageren
Destilios Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 hoi i kwas bij mijn vriend gta 4 aant doen en ik deed een missie dat je een van een vrouw een pakketje op moest halen en 500$ voor dat pakketje moest dokke mar goed daar gaat het niet om.het gaaat om dat ik met die auto die lijkt op de corvette reed op een stuk snel weg. ik reed dat din in de prak(hij deed het nog wel) en ik stap uit en loop een beetje levenloos rond xD. ga va nde snel weg af en loop beetje door de stad heen. en mijn vriend ziet opeens zo vrouw staan en zegt dat ik daar een missie van kon krijgen. Dus ik er heen en in de cutscene zie ik mij auto naast ons staan(die kapotte corvette die ik erges verder op heb laten staan)! en na de cutscene kan ik daar in dus gewoon verder rijden! hoe de hell kan die auto daar opeens staan! imand dit ook mee gemaakt? Ja dit is niet raar je auto die je als laatste heb gebruikt indien nog wel heel (daarmee bedoel ik dat ie nog wel kan rijden) staat altijd voor je klaar als je een nieuwe missie start Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.