RRPhantom Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Ik vind de lijkwagen die voor de kerk staat tijdens Undertaker, de begrafenis van Derrick/Francis erg vet, hoe kan je hem jatten want hij zit op slot en als ik de ruit inschiet kan ik hem nog steeds niet openen! UPDATE: Ik rijd er nu in alleen staan mijn huizen niet op de kaart.... UPDATE2: Ik heb hem!; na de missie kan je hem jatten wanneer die gozer wegrijd. Bewerkt: 30 mei 2008 door RRPhantom Reageren
BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 ik vind het wel lol dat de missie Undertaker heet, dit is een verwijzing naar amerikaans pro wrestler The Undertaker: Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 ik vind het wel lol dat de missie Undertaker heet, dit is een verwijzing naar amerikaans pro wrestler The Undertaker: spijtig is die ontslagen Reageren
The Hague Fan Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 undertaker is gewoon begrafenisondernemer. geen idee wat dat met worstelen te maken heeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.