Jump to content

San Andreas start niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik heb nogal wat problemen met San Andreas, ik zal ff de situatie duidelijk schetsen.

Tijdje geleden heb ik San Andreas geinstalleerd, werkte allemaal perfect. Toen heb ik ook een aantal mods erbij gedaan, en ik gebruikte ook Logitech Profiler (zodat ik met stuur kon spelen). Uiteindelijk heb ik deze San Andreas weggegooit omdat het me te onoverzichtelijk werd met alle mods.

Toen heb ik hem een week geleden opnieuw geinstalleerd, werkte gewoon nog goed. Weer allemaal mods geinstallerd, en ook de Cleo 3 mod erbij gedaan. Ook dit werkte allemaal goed. Toen wilde ik hier laatst nog een auto aan toevoegen, maar toen liep San Andreas niet meer. En omdat ik zelf de handling van sommige auto's met een programma had bewerkt kon ik met Sami niet gewoon de oude auto's terugzetten. Toen heb ik dus SA weer opnieuw geinstalleerd. Weer allemaal mods erop gezet, met de cleo 3 mod. En nu werkte SA niet meer in combinatie met de Cleo mod. Zonder Cleo mod werkte hij wel. Dus ik wilde kijken of ik bv 2 Cleo mods kon gebruiken, maar toen wilde ik Gta opstarten, en toen deed hij helemaal niks. Ook via Logitech Profiler kan ik hem niet opstarten. Wanneer ik op gta_sa.exe klik gebeurt er helemaal niks. Tenzij ik hem opstart met uitvoeren als...

Mja dan blijkt dat alle standaard instellingen weg zijn. En wanneer ik Logitech Profiler aan heb staan en ik probeer met uitvoeren als... op te starten krijg ik de melding: U was bezig met een bewerking. Uw gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Dus weer opnieuw geinstalleerd, zonder mods of wat dan ook. Maar nog steeds doet hij niks.

Misschien niet geheel van belang, maar ik heb gistern ook een nieuwe monitor gekregen, gewone monitor 21 inch. en heb GeForce FX 5500, geen geweldige videokaart, maar genoeg om SA op te draaien. Vanaf het moment dat ik de nieuwe monitor heb werkt SA niet meer. Dus ik weet echt niet waar ik het probleem moet zoeken.

Ook had ik op een ander forum gelezen dat je sa-utrax.dat moest weggooien, dan zou alles opgelost zijn, maar dat was bij mij niet het geval. Deze bevindt zich trouwens, hier : C:\Documents and Settings\Marc\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files.

En sorry voor de grote lap tekst. Maar ik wil ze veel mogelijk info geven zodat misschien duidelijk wordt waar het probleem ligt.

Alvast bedankt voor de hulp! _O_

Bewerkt: door Silverbullet
Geplaatst:

Hij doet het! Ik heb ipv van sa-utrax.dat gta_set.dat verwijdert, en huplakee, hij doet het weer met stuur en al. Dus dalijk de mods erop gooien en weer spelen! :D

Toch bedankt als je uberhaupt de moeite nam het verhaal te lezen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...